2009. augusztus 21.

SZERETEM NAGYON


A spontan elhatarozasokat.Ez tortent most is velunk.A ferjem hirtelen elhatarozta hogy veghezviszi igeretet(melyet szulinapi ajandeknak szant) es kiruccan velem Segesvarra.S hat a tegnap reggel vonatra ultunk s irany Segesvar.Meg sosem letogattam ebbe a varosba,s most hirtelen jott elhatarozassal celba vettuk a varat.

Mit mondhatok ? Nagyon jol ereztem magam,valosaggal furodtem a gondtalan idotoltesben.Nem surgetett semmi csak elvezni a tajat azt a regi csendet,a mas foztjet,nem gondolni sem eltevesre sem mosasra -takaritasra,allatokra,burjanra,ontozesre,fozesre,egyszoval KIKAPCSOLODAS.

Igen mert rajottem erre is szukseg van.Nagyon tetszett a var,habar a sooook lepcsofok megviselte visszeres labam,foleg lefelejovet(pedig azt gondoltam lefele a konnyebb) de megerte.


Volt idonk egymasra figyelni,beszelgetni egyszoval barmilyen korban jo a "kettesben"


Itt jott az ihlet hogy egy uj jatekot inditsak a blogon."Jatek" de nagyon komoly tema .Majd beirom.Most megyek mert nagyra nott nehany burjan.Ez az :vissza a hetkoznapokba!!!

5 megjegyzés:

kása andrea írta...

Bizony mi is tapasztaltuk azt, hogy milyen jót tesz egy kis együttlét, egy kis kikapcsolódás, nagyon kellenek az ilyen napok, mert utánna valahogy könnyebben mennek a hétköznapok! Örülök, hogy nektek is volt erre lehetőségetek, és bár nemtudom mikor volt a szülinapod, de kivánom Isten adjon még sok szép hosszú évet, boldogságban, békességben férjeddel együtt!!!

iri írta...

Koszonom Andrea,augusztus 10,van bejegyzes errol

Kriszta írta...

várom a játékot:)

Szilvia írta...

annyira tetszik ez a bejegyzesed:)))

iri írta...

orvendek