2009. augusztus 8.

IEHOVA-RAFA

Mikor Isten lehajolt hozzam,testem ,elmem,lelkem, szellemem beteg volt.Hordoztam magamban buneim jeleit.
Hatalamas erovel nyilvanitotta ki szeretetet eletemben.Pillanatok alatt megszabaditott aggodalmaimtol,felelmeimtol,ketelyeimtol.
Emlekszem hogy eppen keszultem nemi hivatalos ugyeket elintezni s szivem tele volt felelemmel,aggodalommal,mikor az a bizonyos radioadas elhangzott az Ur Iget adott ,mely felszabaditott nehez terhem alol.
Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja.Mate 6:34
Orom toltotte be szivem,IEHOHA-RAFA meggyogyitott a bun kovetkezmenyeitol,felelmem,aggodalmam,ketelyeim messze eldobta tolem.Soha addig nem tapasztalt bekesseg orom vett erot rajtam.Kiszabaditott az "egyiptomi " rabsagbol.Az Ur gyogyito ereje elette lett bennem is.
Pillanatok alatt gyogyitott ki halalfelelmembol,feltekenysegembol s hitetlensegembol.Felszabadult elmem,szivem szellemem.Meggyogyult a bun hatasatol.
S azota is (17 ev) az Ur nyesegeti a vadhajtasokat,sebeimet gyogyitja,teves felfogasaim,eloiteleteim valtoztatja,adja a gyogyito irt minden bajomra.
Mit is tudnek en adni helyebe? Hogy ilyen nagy dolgot cselekedett velem? Semmi sem tudna megfelelokepp viszonozni ezt a hatalmas kozmikus ereju hatast amit ram gyakorolt megvalto erejevel.
Csak labaihoz borulok s halas szivet emelek fele,s ugyancsak az O erejevel bizodalommal kivanok lenni iranta s engedelmes Igejenek mely annyi jot tett velem.
Mert semmim sincs amit ne kaptam volna.Ajandekba Tole szereto IEHOVA-RAFA-tol

Nincsenek megjegyzések: