2009. augusztus 12.

ISTEN NEVEI XXI-IK LECKE

Kihez is szalad a beteg ember legeloszor? Orvoshoz? Orvossagosszekrenyhez? Baratokhoz? Hozzatartozokhoz?
Vajon hanyan vannak azok akik eloszor IEHOVA RAFA-hoz szaladnak eloszor?

Az Ur Jezus gyakran tette fel a kerdest:"Meg akarsz gyogyulni?"
A Mate 9:12,13-ban ezt mondja:
Nem az egészségeseknek van szüksége orvosra, hanem a betegeknek. 13. Elmenvén pedig tanuljátok meg, mi az: Irgalmasságot akarok és nem áldozatot. Mert nem az igazakat hivogatni jöttem, hanem a bűnösöket a megtérésre.

Barmiben is szenvedsz lelki vagy testi betegseg az elso akihez fordulsz IEHOVA RAFA kell legyen annal is inkabb mert ez parancs:Krónika II. könyve 16:12
És megbetegedék Asa, királyságának harminczkilenczedik esztendejében lábaira, annyira, hogy igen súlyos volt az ő betegsége; mindazáltal betegségében is nem az Urat keresé, hanem az orvosokat.

Mint az elozoekben is lattuk a betegseg lehet az egyen ,a nep,vagy a vezetok bunenek kovetkezmenye.Viszont az is megtortenik hogy nem valamilyen bun az okozoja.Ezert szukseges szenvedes idejen imaban az Ur ele jonni s Ot kerdezni az okok felol:
. Vizsgálj meg engem, oh Isten, és ismerd meg szívemet! Próbálj meg engem, és ismerd meg gondolataimat! 24. És lásd meg, ha van-e nálam a gonoszságnak valamilyen útja? és vezérelj engem az örökkévalóság útján! Zsoltar 139:23,24
Pal apostol pedig ezt mondja:
Mert semmit sem tudok magamra, de nem ebben vagyok megigazulva; a ki ugyanis engem megítél, az Úr az. Korintusi I level 4:4

Senki sem ismeri ugy szivunket mint Isten ,ezert hagyjuk hogy O es csakis O fedje fel betegsegunk,fajdalmaink, szenvedesunk okat.Nem mondhatjuk jonak ami rosz sem pedig rossznak ami jo.Engedjuk Istent ratappintani a sebre mert : ki elfedezi az ő vétkeit, nem lesz jó dolga; a ki pedig megvallja és elhagyja, irgalmasságot nyer. 14. Boldog ember, a ki szüntelen retteg; a ki pedig megkeményíti az ő szívét, bajba esik.Peldabeszedek 28:13,14

A 103-ik Zsoltarban lathatjuk hogy a sorrend a kovetkezo:Isten megbocsatja buneink,majd jon a gyogyulas:A ki megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet


En szemelyesen bevallom hogy sajnos eloszor az orvossaghoz szaladok s nem fordulok azonnal IEHOVA RAFAHOZ .Nem mintha az orvosok szerepe meg az orvossag hatasa ki lenne zarva ,de egyik sem teheti meg a hatasat csakis a GYOGYITO ORVOS figyelmes vezerlete alatt.Minden hatalom az O kezeben van

Mit uzen ma az Ur:

És feltámad néktek, a kik félitek az én nevemet, az igazságnak napja, és gyógyulás lesz az ő szárnyai alatt, és kimentek és ugrándoztok, mint a hízlalt tulkok. Malakias 4:2

Gyógyíts meg engem Uram, hogy meggyógyuljak, szabadíts meg engem, hogy megszabaduljak, mert te vagy az én dicsekedésem! Jeremias 17:14

Nincsenek megjegyzések: