2009. június 29.

UJ BIBLIA TANULMANY

Mint mar emlitettem,nagyon keves ido telt el megteresem ota hogy valamilyen Biblia tanulmany alapjan ne tanulmanyozzam az Iget.Mivel befejeztem a Hogyan ismerjuk fel Isten hangjat tanulmanyt hat ujba kezdek.S ugyancsak itt, mivel ez osztonoz s nem engedi hogy lazsaljak.Az uj tanulmany cime:
ISTEN NEVE -Kay Arthur konyve

Lathattuk a Bibliaban hogy minden szemely nevenek valamilyen jelentese van mely tukrozi az illeto jellemet ,vagy kepessegeit.Nem veletlenul volt megadva hanem a Szellem ihletesere.
Igy Mennyei atyank is kulonbozo neven jelentkezik ,mindeniknek fontos jelentese leven.Nem kevesebb mint 15 nevvel talalkozunk.
Isten azt akarja hogy megismerjuk . Az pedig az örök élet, hogy megismerjenek téged, az egyedül igaz Istent, és a kit elküldtél, a Jézus Krisztust.Janos 17:3
Ez volt Pal apostol vagya is: Hogy megismerjem Őt.Filippi 3:10a
Es ez kell legyen a mi vagyunk is.

Mert ismerve Nevet megismerjuk Ot.

mert az O Neve csodalatos: Mi Urunk Istenünk, mily felséges a te neved az egész földön, a ki az egekre helyezted dicsőségedet.Zsolt.8:1
Jo hirdetni Nevet:Hadd hirdessem nevedet atyámfiainak, és dicsérjelek téged a gyülekezetben.Zsolt.22:20
Mert nagy aldas rejlik Neveben: Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért
Neveben van eronk:. A mi segítségünk az Úr nevében van, a ki teremtette az eget és földet.
Az O neveben aldunk: Áldunk benneteket az Úrnak nevében
Az igaz tamasza:Erős torony az Úrnak neve, ahhoz folyamodik az igaz, és bátorságos lészen
Hirdessuk Nevet:magasztaljátok az Ő nevét, hirdessétek a népek közt nagyságos dolgait, mondjátok, hogy nagy az Ő neve. Esaias 12:4
Menekves az O Neve:De mindaz, a ki az Úrnak nevét hívja segítségül, megmenekül.Joel:2:32
Az O Neveben gyulunk ossze. Mert a hol ketten vagy hárman egybegyűlnek az én nevemben, ott vagyok közöttük.
Az O Neveben kerunk: És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban. Janos14:13

Elmondhatjuk Daniellel egyutt:

Áldott legyen az Istennek neve örökkön örökké: mert övé a bölcseség és az erő.


Ez csupan a bevezeto.



2 megjegyzés:

Betti írta...

Nagyon jó az a könyv, tanulmány. Magyarul van meg neked? Mert én néhány évvel ezelőtt románul olvastam. Jó lenne magyarul is.

iri írta...

Romanul