2009. június 10.

REBARBARA

Termesem az iden eleg silany volt(megeddig).S igy egyebre valtottam.Nem lekvart hanem szirupot keszitettem belole.Azt ugy tettem- ha ezt mas meg nem tette volna- hogy megpucolom hejatol s feldarabolom aprora.Rateszem a cukrot s hagyom szinte 24 orat.Nagyon sok levet ereszt.A cukor jol elolvadt,s leszurtem s szirup surusegure foztem.A rebarbara darabokat pedig zacskoba s be a melyhutobe.Remelem lesz belole valami mikor tesztara rakom s sutemeny lesz belole.Hat ennyit errol.

6 megjegyzés:

Monika írta...

Köszi a receptet!
Én is éppen tegnap néztem szegény rebarbarámat: sok vízet igényel és abból most nem kap eleget.
Levest szoktál belőle főzni?

Módi Noémi írta...

Édesanyám kompótot is szokott csinálni belőle, meg tésztára rakva is nagyon szeretjük...az idén én is kaptam egy kis rebarbarát Bölönből:)

Hanga írta...

Így még nem készítettem rebarbarát, kipróbálom. Nagyon ügyes vagy!

iri írta...

Nem levest nem szoktam se kompotot csak resztat meglekvart,mert nalunk eleg valogatos a nep.

Maresz írta...

Én sem ittam még rebarbara szirupot, de finom lehet:).

iri írta...

egzotikus ize van