2009. június 22.

LENYEGTELEN DOLOG

Koszonom Hanganak a meghivast,de nagyon felek attol hogy jatekronto leszek,mert vagy nem ertem a lenyegtelen ertelmet vagy nem talalok eletemben lenyegtelen dolgot,talan ha forditva fogalmazok,minden lenyeges szamomra.
Viszont azt nyilvan allitom hogy sok lenyegtelen letezett eletemben, mielott lenyegesse valt volna:
1.Lenyegtelen hogy mindenaron tanarno szerettem volna lenni.(ma mar nagyon lenyeges hogy Krisztus tanitvanyakent masokat is tanitsak)

2.Lenyegtelen az hogy nagyon vagytam mas haza utan-tudjatok ti hova-(az mar nagyon is lenyeges ma hogy orok hazam van)

3.Lenyegtelen az hogy megvolt a meggyozodesem arrol milyen lesz eletem(az mar nagyon is lenyeges hogy mikent valtoztatta meg ezt az Ur)

4.Lenyegtelen az hogy megfogadtam nem lesz mas nemzetisegu a ferjem(az mar nagyon is lenyeges hogy az elso ilyen aki megkerte kezem hozza mentem)

5.Lenyegtelen az mennyire harcoltam igazamert(az viszont nagyon is lenyeges hogy ma csakis a Ur igazsaga a donto)

6.Lenyegtelen az hogy milyen buszke voltam reformatus voltomra,az volt az igazi(nagyon is lenyeges az hogy most mar nem szamit hogy mi vagyok a donto a szemelyes kapcsolatom Urammal s Megvaltommal)




Megfelel-e? Ha nem, bocsanat.

Es ha ohajtja:Kriszta,Adina(Mike).Marta(Borzasi),Hilda,Maria es Noemi kifejezheti jatekkedvet.

8 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Iri, ez nagyon eredeti válasz volt a felkérésre.
Vajon én találok lényegtelen dolgokat az életemben? Köszi a felkérést.

Hanga írta...

Pont ilyen szép és őszinte válaszokra számítottam, köszönöm, hogy játszottál:)

Módi Noémi írta...

Köszönöm a felkérést, igyekszem...:*

iri írta...

Irjam-e hogy konnyekre fakasztottatok?Olyan joleso ertekelesetek.Koszonom.Ez is migazolja hogy az Ur lenyegesse tette letem s ezaltal engem is.Oh milyen lesz ott fent?!!!

Maresz írta...

De jó!!

Mike Adina írta...

Bocsánatot kérek, de nem fog összejönni a "lényegtelen" lista. Holnap (vagyis már ma) táborozni megyünk, aztán meg már lényegtelen lesz :)

iri írta...

semmi baj,en is elvonulok egy kicsit felforditjuk a lakast,meszeles festes,miegymas.Viszlat

Névtelen írta...

nagyon szep bejegyzeseket tetszett irni