2009. június 12.

JATEK

Hat het titkos dolgot kellene felfedjek magamrol,dehat attol tartok hogy a legtobb dolog nyilvanos,de azert megprobalom,kapirgalok, keresgelek hatha kilesz a het.


1.Szeretem a tokeletes helyzeteket,de nagyon tokeletlen vagyok,nem vagyok kepes preciz dolgokat veghezvinni.(varras,kotes,barmilyen kezimunka).Tortaim,tesztaim finomak de nem nyerik el a szepsegversenyt.

2.Szeretem a rendet, tisztasagot,de nem vagyok kepes megorizni.

3.Nagy elmeny szamomra egy csesze ganoderma kave mellett Bibliamat olvasni.Mindketto hianya zavarolag hat.De azert a Biblia nelkul mar nem tudnek elni.

4.Elvegzem dolgomat de legszivesebben olvasnek,tanulmanyoznek,elvezem a felfedezeseket amit egy ilyen tanulmany ,vagy barmilyen uttoro munka nyujt.

5.Ez mar nyilvanos,nagyon szeretem csaladom, a gyerekeket,az embereket,szeretnek mindenkit mentesnek tudni a szenvedestol,nelkulozestol.

6.Sajnos sokszor vetem gyongyszemeimet "disznoknak" ezert szenvedek,de nem tanulok ebbol,mert szeretem es vagyom az oszintesegre,meg bizalomra.Nagyon ritka a viszonzas.Ha valaki erti mint jelent ez :a betyarbecsulet.Szam nema masok vallomasarol,de en gyakran hallottam vallomasom a negyedik szomszedban.Hat ez zavar.

7.Es egy utolso ami inkabb vagy,szeretnek kalandra indulni Urammal es Megvaltommal,teljes en hit altal elni,minden leptemet odaengedni a Szentlelek vezetesenek.De itt mar ketton all a vasar.

10 megjegyzés:

Kriszta írta...

megkóstolnék egy Iri tortát én is:)

iri írta...

Szivesen latlak

Emese írta...

A sütéssel én is így vagyok és a kézi munkával is:)

Budai Evódia írta...

fogadjatok engem is be a "tökéletlen":) cukrászok, varrónők közé:)

Mike Adina írta...

titkaidat olvasva úgy éreztem: rokonlelkek vagyunk!

iri írta...

Oh hat vegul egesz klub alakul.Jo ezt tudni.Koszonom.Batorit.

Borzási Márta írta...

Csatlakozom a klubbhoz!

iri írta...

Welcome,Marta

Szilvia írta...

sutes...varras...semmi sem all jo a kezembe..szoval en is jonnek a klubba:))sokmindenre magamra ismertem amit olvastam...

Györgyi írta...

Jaj de hasonlitunk...!!