2009. június 28.

KRISZTA KERT FEL


Hogy a csaladrol beszeljek.Bevallom nagyon nehezen fogtam hozza felve attol hogy nehogy kozhellye valjon barmit is irok,mert utovegul is mi az ami szamunkra fontos ha nem a CSALAD.Itt zajlik igazi eletunk.Itt fejlodik szemelyisegunk, itt tanuljuk az elso szavakat,ami anya meg apa(Adam es Eva) elso lepesunk,elso kudarcunk, szomorusagunk, oromunk,csalodasunk itt zajlik,ettol a csaladban toltott olyan sokat emlegetett 7 evtol fugg nagyreszben mikent allunk helyt a tarsadalomban.Mi volt az amit leginkabb ohajtottam gyerekkoromban?Hogy meghitt barati kapcsolatom legyen apukammal.De nem volt mert az akkori szulok nem tudtak ezt megadni.Nagyon ritka volt akkor az ilyen apa ,de volt.Lattam ezt egyes osztalytarsaimnal es en is vagytam ra.De akkoriban inkabb a komunikacio csupan a fegyelmezesre oszpontosult.

Ezt szerettem volna csaladomban meghonositani,de teljesen nem sikerult mert ugy voltunk nevelve hogy erzeseinket ne fejezzuk ki szavakban.Olyan nehez volt a szeretlek szo kiejtese.Ezt csupan megteresem utan ertettem meg igazan s sikerult eletbe leptetnem de mar csak az unokaimon.Mi dobbentett meg a napokban?Nagyobbik unokamat szolitom dragamnak,s azt kerdezte "hat apukam nem dragad?" De igen csak nem szoktam kifejezest adni erzesemnek szavakban.Miert ?Mert mar nagy.

Nem voltunk hozza szokva.Valamikor resteltuk is.Ez van.

Szamomra nagyon fontos a szeretet a csaladban, a bizalom az oszinteseg.Ez ami engem illet megvolt.Szamomra utalatos volt a valas.Mindig fajdalommal toltott el ha valasrol hallottam.Persze ez megteresem elott is.

Szoval a csalad szent mert Isten adta szamunkra a hazassagot is az O ajandeka a gyermek is.

Ezert felelosek vagyunk ertuk s fontos Isten rendelese szerint nevelni.

Nagyon fontos hogy a csalad minden tagja egyforman feleosseget erezzen egymas irant.S foleg tisztelettel s huseggel lenni egymas irant.


Meg valamit nagyon utaltam :amikor hallottam masokat elbeszelni csaladtagjukat,pletykalni,itelkezni.Azt hiszem nagyon csunya dolog ez.


Roviden ez lenne,habar nagyon sokat lehet a csladrol beszelni ,irni.Remelem megfelel.



6 megjegyzés:

Kriszta írta...

a képet külön köszönöm:)

Névtelen írta...

Szép család,Isten áldja meg őket gazdagon!Svrakáné Zsuzsi magyarból.Régóta olvasom Iri naplóját és gyönyörködöm az Urban!

iri írta...

Koszonom szepen,s szeretettel udvozollek lapomon.Orvendek hogy egyutt gyonyorkodunk az Urban.

Vállalkozásom megszűnt írta...

Nagyon szép nagy család gratulálok hozzájuk és a sok gyerkőchöz!
Isten áldása kísérjen benneteket!

Jade írta...

Szep csaladod van! Aldjon tovabbra is az Ur Titeket!

iri írta...

Koszonom a jokivansagokat