2009. január 31.

FOLYTATOM HITELETEM LEIRASAT

Az ilyenfajta kapcsolat embertarsaimmal nem jelentett szamomra kulonosebb problemat mert maga az Ur batoritott:Boldogok, a kik háborúságot szenvednek az igazságért: mert övék a mennyeknek országa.Boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek és érettem.Mate 5:10-11.Boldognak nyilvanitottam magam.
A problema ott kezdodott el szamomra mikor hittestverrel kerultem konfliktusba,s minel inkabb probaltam megoldani a dolgot,ervelve meg igazamat bizonygatva,ugy ereztem hogy meginkabb belesullyedek a melybe s nem talalok kiutat, megoldast.Szenvedtem ,s felborult lelki egyensulyom,s mar szinte bekessegem rovasara ment.Ugy ereztem magam mint aki forro kemenceben van s ejjel nappal kialtottam az Urhoz,kerestem testveremmel a kapcsolatot hogy megoldjuk problemankat,s mikor mar azt gondoltam kesz,ujra kezdodott az egesz.Mar kesz voltam mindent magamra venni s egyeduli hibasnak nyilvanitani magam,csak vege legyen a szenvedesnek,de ez sem segitett.Ugyanugy sajgott a seb, s csupan a legkisebb legyintesre meg rosszabra fordult minden.Honapok teltek el igy s a megoldas nem jott.Addig mig egy nap eppen uton voltam s forgattam belsomben a szavakat esemenyeket, sott az uton sirva fakadtam mert ugy ereztem mar nem birom tovabb .S akkor az Ur Iget adott.Kemeny Iget nehezemre esett elfogadnom ,de elkellett fogadnom mert hirtelen olyan oromot s felszabadulast ereztem s elparolgott minden elvarasom testveremmel szemben.Vagyis ereztem szivemben hogy nem tartok igenyt arra hogy mikent beszeljen vagy viselkedjen velem mint ahogy eddig elvarasaim voltak.Az Ige:Mert a ki az Isten akaratát cselekszi, az az én fitestvérem és nőtestvérem és az én anyám.Mert hittestverem,vertesverem is volt.A megoldas viszont egyoldalu volt,de en bekesseget leltem,s tudtam tiszta szivbol bocsatani.Meg egy iget magameva tettem a tesvereimmel valo kapcsolatban melyet ahanyszor az Ur kesztetett ra eltem is vele.
Ne járj rágalmazóként a te néped között; ne támadj fel a te felebarátodnak vére ellen. Én vagyok az Úr.
Ne gyûlöld a te atyádfiát szívedben; fedd meg + a te felebarátodat nyilván, hogy ne viseljed az õ bûnének terhét.IIIMozes 19:16-17.Errol bovebben talan holnap.Szukseget ereztem mindezt leirni ,talan hasznos valakinek.

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jó olvasni az ilyen hitbeli megtapasztalásokat. Örülök, hogy vannak ilyen személyek körülöttem, akikre felnézhetek. Itt a blogon is.