2009. január 16.

HITELETEM

Ezzel elkezdodott a hiteletem.Ket nehez kotelektol az Ur pillanatok alatt megszabaditott.Mintha sosem letezett volna .Ket nehez dolog mi eletemet,keseritette, nehezze tette.S most ugy eltunt mintha sosem letezett volna.S ez teljesen massa tette eltemet,s bizonyara kifele a kornyezetem re is hatott,megha a reakcio nem is volt mindig megfelelo.Szoval ez a ket dolog nem is kicsi dolog:halalfelelem es feltekenyseg.Irtam mar arrol hogy milyen nagyon ramnehezedett a halalfelelem a sok halaleset utan hogy valosaggal belebetegedtem,s senki nem tudott rajtam segiteni.S most az Ur pillanatok alatt felszabaditott,mert irgalmassaga altal ujjaszult egy elo remenysegre.Mar nem csak erre a letre osszpontositottam ,hanem szemem, remenysegem tulnezett ezen az orokkevalosag vegtelensegebe.S ez teljesen megvaltoztatta lenyemet eletfelfogasom,a dolgokhoz valo hozzaallasom,velemenyemet szamtalan elethelyzetrol.Olyan csodalatos volt ilyen szemmel figyelni a vilagot.Egybol mindennek ertelme lett,celja eletemnek.Nem volt mar hiabavalo kuszkodesem,mivel a korulmenyeken felul emelkedhettem,nem voltam mar foldhoz ragadva.Vegtelen hala toltotte el szivem Megvaltom irant,s ez a hala naprol napra nott mivel O ujabb es ujabb csodakat vitt veghez eletemben.
A masik dolog mint irtam ferjem irant erzett feltekenyseg volt.Betegesen feltekeny voltam ,s barmennyire is probaltam ez alol szabadulni,nem birtam.Ez erzesekben,szavakban nyilvanult meg, habar szerettem volna felulkerekedni rajta,s hoztam is fogadalmakat de nem sikerult betartani.Keseru,keseru erzes,mely rabba tesz s nincs szabadulas onerobol.Odajutsz hogy nem orulhetsz semminek,mert a gondolatok is hatalmukba vesznek,s kepzelet is dolgozik sokszor,s parod nehany percet kesik az mar oraknak tunik.Nehezze teszi mindket fel eletet.
Sebbol a mocsarbol hinaros szovodmenybol szabaditott ki az en aldott jo Uram.Hogy ereztem magam?Boldognak ,szabadnak.Csak a szarnyaim hianyoztak.De anelkul is szarnyalhattam.

5 megjegyzés:

Maresz írta...

Dicsőség az Úrnak a szabadulásért! A férje hogyan reagált erre a változásra?

Budai Evódia írta...

mindig megörvendeztet az ilyen őszinte bizonyságtétel

iri írta...

Koszonom hozzaszolasotok,Maria a ferjem reakciojat nyilvanosan lehet miutan o is megter leirhatom addig is.....

Maresz írta...

Nem tudtam, hogy ő még nincs megtérve. De imádkozok ezután érte...

iri írta...

Koszonom