2009. január 16.

HITELETEM,Folytatas



S szarnyaltam.Szinte ket evet Borzasi testver lejart Fehervarra evanghelizalni,osszejoveteleket tartottunk lakasunkon.Halas vagyok az Urnak ezekert a alkalmakert ,meg hogy ferjem nem volt ellene,s barati erzesekkel viseltetett a testverek irant.Habar azzal a szandekkal indult ez a misszio munka hogy Gyulafehervaron is alakuljon magyar gyulekezet,az Urnak egyelore nem ez volt a terve.Szemelyesen nekem nagyon sokat jelentett ez az idoszak.Alkalmam volt magyar ajkuaknak bizonysagot tenni az Urrol,erosodtem minden szempontbol.Kolozsvari tesvereim jelenlete novelte bennem a kozossegi erzest,minden szempontbol peldak voltak szamomra.Akkoriban meg feljartam en is Kolozsvarra(100 km),ahol a tesverek szeretete vett korul.Gyakran felidezem magamban az arcokat vagyis a kolozsvari arcokat.Ket szemely ezeken az alkalmakon egesz bizonyosan atadta eletet az Urnak,habar csak egyik meritkezett be,viszont en hiszem hogy a masik sem nyugszik mig eletet az Ur kezebe le nem teszi.A tobbiekkel elveszitettem idovel a kapcsolatot.Ez az idoszak volt az amikor az Ur olyan probakon vitt at amelyben meginkabb megtanultam bizni benne,s foleg hogy az Igejet ugy fogadjam el amint van meg akkor is ha nehez megragni.Sok esetben egyedul voltam probaimban, s nagy szukseget ereztem annak hogy valakitol tanacsot kerjek,de mikor eppen elhataroztam hogy kesz megyek,az Ur adott Iget es felszabadultam problemam alol.Mas esetben eljutottam lelkipasztoromhoz s amit nagyon ertekeltem(persze utolag)Borzasi testvernel hogy nem mondta ezt meg ezt tedd vagy hogy persze szegeny fejed igazad van.Nem ,hanem egyszeruen o is Iget adott.Aztan utolag kiderult hogy pontosan arra volt szuksegem.Halas vagyok az Urnak ezert.Hiszen az Ur is igy dolgozik.Nem veregeti a vallad,nezd persze milyen igazad van....de errol holnap ,ha az Ur megengedi .Keso van.

3 megjegyzés:

Siko Margit írta...

En csak csodalni es orulni tudok mikor ilyenneket olvasok ,aldjon meg az Ur teged es egesz csaladodat.

Borzási István írta...

Ha visszanézel, láthatod a megtett utat... Akkor még annyira ismeretlen volt, mi is az, amit az Úr tartogat számunkra. Most már bizonyosan elmondhatjuk, hogy csodálatos dolog volt együtt járni az Úrral, és átélni vezetését meg segítségét. Nem feledünk el titeket! Az Ú áldjon, Irénke! Téged, és fiaidat! És folytatjuk az imaharcot férjedért!

iri írta...

Koszonom mindkettotoknek