2009. január 13.

Mindez koztem es az Ur kozott zajlott,nem jartam imahazba,nem volt kapcsolatom hivo testverekkel.Vegulis egy csutortok reggel arra ebredtem ,hogy szelid es halk belso hang szol hozzam"Vasarnap elmesz Kolozsvarra es bemeritkezel"Elso dolog az volt hogy ferjemnek bejelentettem szandekomat, s halat adok az Urnak hogy nem utkoztem ellenallasba.O akkor fel sem fogta hogy ez mivel jar.Az Ur irgalmassaga altal vasarnap kertem is a bemeritkezest Kolozsvaron.Ezt mar nem reszletezem,hogy milyen nehez volt megtalalni az imahazat,meg hogy elegge rendellenes volt ilymodon lebonyolitani egy bemeritkezest ,minden elozetes felkeszules nelkul,meg hogy ez volt az elso bemerites amin valaha reszt vettem.De az Ur legyen aldott hogy a testverek megertettek az Ur akaratat s meg aznap delutan a kolozsvari gyulekezet boldog tagja lettem.

Nincsenek megjegyzések: