2009. január 13.

MEGTERESEM TORTENETE ELSO RESZ

Reformatus csaladban szulettem harmadik gyermekkent.Erosen moralis eletet eltem mivel nagy volt bennem szuleim iranti felelem es tisztelet.Isten nemileg elvont fogalom volt szamunkra.Templomba jarasban es esti imaban nyilvanult meg csupan.Nem beszelt senki nekunk se udvossegrol,megteresrol s orok eletrol meg annyit sem.Ezek a fogalmak hianyoztak eletunkbol.Az elso halaleset (nagymamam) nagy megraszkodtatas volt szamomra mert gyermekesszel ugy gondoltam a mi csaladunkban nem tortenhet ilyesmi .Igy visszagondolva mondhatom hogy elt bennem egy olyan lehetetlen remeny hogy minden ilyen szerencsetlenseg kikerul minket.Az evek folyaman mind tobb csapas ert.Elveszitettem 16 evesen edesanyam,apukam,majd fiatalon ocsem is autobalesetet szenvedett.Ezekkel a halalesetekkel nott bennem is a halalfelelem olyannyira hogy szinte mar a szagjat is ereztem.Az elet zajlott tovabb. Ferjnel voltam.Isten ket fiuval ajandekozott meg.Igy talalt ram az Ur 40 eves koromban.De ez egy mas tortenet.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon örülök ennek a kezdeményezésnek, hogy írsz a megtérésedről, szerintem nagyon hasznos lenne, ha többen is leírnák...engem nagyon érdekelne mások részéről is. Valószínű, hogy én is leírom majd, ha nem gond, nem utánzásból, de hátha majd más is késztetést érez rá, hogy megírja...várom a bejegyzéseid folytatását:)
Irénke testvérnő, az apukáját és az anyukáját is 16évesen vesztette el, egyidőben? akkor nagyon nehéz lehetett...

Névtelen írta...

bocsánat, hogy a bejegyzésem első felében úgy letegeztem a testvérnőt, és lehet máskor is...

iri írta...

Kedves Kriszta orvendek h hasznos szamodra irasom,nyugodtan folytathatod a tegezest,apukam 15 evet elt meg,ocsemet veszitettem el 6 hetre apukam utan.Na meg mostoha mamam is volt.Kosz az erdeklodest.Szeretettel.

iri írta...

Sajnalom h nem olvashatom "naplodat"

Névtelen írta...

Irénke testvérnő, azért nem lehet olvasni a naplómat, mert az egy meglepetés lesz. Csak ennyit árulhatok el róla:P De tudom, hogy az aki szeret engem, az megérti. De a yahoo360-on folytatom a "naplóm". Végülis az is napló:)

Gogyan Eva írta...

Megteresed tortenetet orulok,hogy velunk is megosztod akik orommel olvasunk Iri edes.

Kisné Ady Éva írta...

Kedves Iri! Jó dolog, hogy írtál a megtérésedről, igy többet tudok rólad, és ezáltal még jobban dicsőítjük a mi Urunkat!