2009. január 10.

Mikent szeressunk mikor nem tudunk szeretni

Kriszta Yahoo!360-rol ihletett hogy errol irjak.Mert gondolom sokunknak problema szeretni s elfogadni szemelyeket,mikor ez eppen nem konnyu.En is gyakran szembesultem ilyen helyzettel,s foleg Olteniaban volt alkalmam talalkozni fiam Raul lakasaban hajlektalanokkal,munkanelkuliekkel vagy egyszeruen olyanokkal kik hozzatapadnak a hivokhoz.,
kihasznalva vendegszeretetuket.Mindig csodalkoztam Raulon hogy van ennyi turelme hozzajuk s egyszeruen egyenranguan kezelni oket.Valahogy bennem megvolt ez a"aki nem dolgozik ne is egyek"Azert kertem az Urat segitsen engem is szeretni s elfogadni oket.Egy alkalommal mikor eppen ott voltam naluk a gyerekekre ugyelni mert ok elutaztak,az istentisztelet utan ereztem hogy tennem kell valamit ilyen iranyban.Vagyis cselekedni, s meghozza amit legkevesbe szeretnek tenni.Ott volt velunk a gyulekezetben egy testver mely kulonoskeppen gondot okozott nekem.Munkahelye nem volt mert nem allta meg a helyet de az etvagya oriasi volt.Mar hiresse is valt ilyen ertelemben.Szoval az Ur most azt kerte tolem hogy meghivjam ebedre.Ereztem hogy mennyire ohajtja hogy valaki meghivja mert nem volt hova mennie.S olyan ellenkezo erzesek emelkedtek bennem.Szoval ezt ugy ertsetek ha peldaul Ton testver lett volna versengunk hogy meghivuk de ......Es akkor ereztem hogy cselekednem kell s hozzaleptem s megkerdeztem '"hol ebedelsz"Persze a valasz :sehol.Nalunk ebedelt.S orom volt szamomra megvendegelni mert az Ur akarta igy.Megtanukltam en is elfogadni s a tobbit az Urra bizni.Ez a testver azota kint volt Londonban dolgozni.Egy masik ilyen "elosdi"Bukarestben dolgozik nagyon jol keres,tamogatja a misszio munkat,es jol elkonyvelt szakacs.Igy tanitott az Ur Raulon keresztul hogy erdemes szeretet fektetni az emberekbe,mert edes a gyumolcs aratasa.

2 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Köszönöm, még nekem is van mit tanulni ezen a téren...

Névtelen írta...

...tanulságos történet!