2009. február 1.

HITELETEM FOLYTATASA-8

Sokat segitettek engem a kozossegi eletben.Emberi dolog hogy hibazunk embertarsainkkal szemben,szoban ,tettben vagy akar gondolatban is(nem egyszer tortent meg velem hogy meg a gondolataimert is bocsanatot kellett kerjek)Ezeket az Igeket magameva tettem,s ha valami panaszom volt testverem ellen igyekeztem tudomasara hozni,abban az esetben ha maskepp nem tudtam letenni panaszom.Ez nem ment mindig siman,mert megtortent hogy forditva jott ki a dolog s vadlobol vadlotta lettem S volt ugy hogy sok ideig nem mertem elni az Igevel,s emiatt szivem nem nyugodott mert en "viseltem bunenek terhet"De idovel megtanultam letenni mindent az Urnak kezebe s miutan "megfedtem felebaratom", szivem bekessegre lelt.Az elmult 17 ev tobbfele proban is atvitt,s mint mondtam a legnehezebbek a hittestverekkel szemben alitott igenyek ,elvarasok ki nem elegitese jelentett szamomra.Nehez volt ,de az Ur elvezetett oda hogy mindaz ami nem ram tartozott at tudjam adni Neki, s tiszta szivbol elfogadni mindet es mindenkit ahogy van.Ezek azok a surlodasok melyek formaljak jellemunket,nagykoruva erlelnek megtudjuk kulonboztetni a jot a rosztol.Nem tesznek imunna a tamadasok ellen de megtanitnak mikent kell hitben ugy elnunk hogy ne a korulmenyek formaljanak ,hanem az Urnak Szent lelke.

Nincsenek megjegyzések: