2009. január 13.

MEGTERESEM TORTENETE FOLYTATAS

A forradalom utani elso evben valakitol megkaptam Fritz Berger eletrajzat.Nagyon elamitott.Eloszor eletemben hallottam ezekrol a dolgokrol.Azt mondtam ha ez mind igy igaz nekem is ismernem kell ezeket a dolgokat s reszese legyek ennek a bovelkedo eletnek.Vasaroltam egy Bibliat s elkezdtem tanulmanyozni.Ugyanakkor kulonfele problemak tornyosultak eletemben.Kerestem a kiutat,megoldast s mindinkabb foglalkoztatott az Ige.Elkezdtem az Urhoz kialtani, a 71-es zsoltarral imadkoztam naponta.Ketsegbeesett kialtasom meghallgatasra talalt(Zsolt.34:6),s egy kolozsvari radioadas alkalmaval,Borzasi Istvan lelkipasztor igehirdetese altal az Ur felszabaditott terhem alol.Pillanatok alatt lehullott a lepel s hirtelen vilagossa valt szamomra minden amit addig nem ertettem:mi is eletunk celja es ertelme.Hogy Krisztusert elunk .Ez eletunk ertelme.Nagy orom toltotte be lenyem s szerettem volna mar akkor ki kialtani az egesz vilagnak ,hogy mindenki megismerje ezt az oromot.Problemaim mar nem jelentettek problemat mert az Ur Iget adott:Mate 6:34.

Nincsenek megjegyzések: