2009. január 19.

Ti asszonyok a ti saját férjeteknek engedelmesek legyetek, mint az Urnak.Milyen egyszeru.Ugye?Hisz ezaltal minden felelosseg a ferjre harul,s mi csendben vegezhetjuk dolgunkat ,mar ami eppen rankbizatott.Igy tanit az Efezusi level 5:22.S vajon igy van ez egyszeru engedelmesnek lenni?En megvallom hogy olyan jol betanultam az elmeletet s olyan szorgalmasan bologattam ferjemnek igent a kereseire hogy kesz engedelmesseg voltam.Igenam de csak a szammal.Nagyon sokszor arra ebredtem hogy a szivem lazadozik,s bizony elmemben meg voltam gyozodve hogy sokkal jobban megtudnam azt a dolgot oldani mint o, s a donteseim is esszerubbek.Miert ment ez igy,hat azert mert sajnos nagyon sok modern csaladban a vezetes valahogy atvan adva a felesegnek,s a ferj vagy belenyugszik,vagy egyszeruen eszre se veszi hogy nem is o a fej.Igy volt ez nalunk is ,ferjem sportolo leven,kezilabdazott,sokat volt tavol,hol meccsen ,hol edzeseken,ugyhogy ramharult a csalad vezetese a legnagyobb reszt.S bizony most nehez volt valtani.Sot bizalmatlan is voltam iranyaban hogy neki kellokeppen sikerul ez.S ezert nagyon sokaig az engedelmesseg csupan a nyelvem hegyerol jott.Ereztem en hogy valami nincs rendjen,hiaba "engedelmeskedek" olyan szorgosan,addig mig az Ur kozbe nem lepett.Emlekszem eppen utaztam,egy olyan 8 oras vonatozas allt elottem a Zsilvolgyeben,s volt idom elgondolkozni mindezen.S akkor jott a nagy felfedezes:

Vegyétek föl magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy én szelid és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek"Nagy orom toltott el.Szoval ez hianyzott.A szivem kellett engedelmeskedjek.Halat adtam Uramnak,s kertem hogy immar munkalja bennem ezen Igeket,hadd valjon elette bennem.S az Ur huseges igereteihez .Ma mar nem utkozik nehezsegbe engedelmesnek lennem sot megtanultam bizalmas lenni ferjem hatarazataiban,azert mert bizom az Urban.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

örülök nagyon az őszinte bejegyzéseknek:)

Maresz írta...

Köszönöm a bejegyzéseket, tanulok belőle.

iri írta...

Halas vagyok az Urnak hogy igy is hasznalhat

Hilda írta...

Nagyon sokat tanulhatunk ebből a bejegyzésből . Köszönöm , hogy megosztotta velem is :)

Tündi Daika írta...

Az engedelmesség több az áldozatnál... én is ezt tanulom nap mint nap... köszönöm, hogy megosztottad velünk...