2009. január 17.


.
Egy peldat szeretnek erre adni,mikent tanitott az Ur hogy az adott helyzetben ne azt fontolgassam mit vetettek ellenem hanem hogy mit vetettem en.Nagyon hajlamosak vagyunk arra hogy olyan nagyon ragodjunk azon hogy mivel voltunk megsertve,vagy milyen igazsagtalansagnak voltunk kiteve,hogy szem elol tevesszuk hogy mi is volt az amivel mi hibaztunk.Mert utovegul is ez szamit.Csakis az Igazsag tehet szabadda.S mi a hivo legnehezebb harca.Amit onmagaval harcol.Az onmegtagadas.Meghalni onmagunknak.Ez eddig meg mind elmelet.Atultetve gyakorlatban igy nez ki.Megteresem elott csunya szokasom volt hogy kutatgattam ferjem zsebeben,penztarcajaban.Miutan?Bizonyitek,na meg egyebek.Megteresem utan ez mar kiment szokasombol a legnyomosabb ok az Ur elotti tisztasag volt.Egyik alkalommal kifogyott a penz a hazbol s kertem ferjem ha meg van e tartalekban . A valasz tagado volt.Mivel bizalmatlan voltam utananeztem .Persze hogy nehany bankjegy megbujt ott.Tudomasara hoztam.Megvagyok gyozodve hogy megvolt az oka hogy ezt felretette de akkor csak azt lattam hogy be voltam csapva.Persze hogy az eredmeny harag es mergesseg volt, s igy ment el munkaba.En jocskan duzzogva,megsertodve mindjart leborultam s elkezdtem a panaszkodast,hogy mennyire igazam van s igy tovabb.S akkor jott a csendes hang:Miert kisertetted meg.Olyan orom toltott el s felszabadultam ,mert meglathattam sajat hibamat s bocsanatot kerhettem Uramtol, sirhattam bunom felett, s mar nem kellett ragodnom a masik hibajan mert az nem az en dolgom hanem kozte es az Ur kozott van.Mar csak azon csodalkoztam ,mikor telefonon felhivtam hogy meg mindig haragszik.Dehat csakis az Igazsag tehet szabadda.

Nincsenek megjegyzések: