2009. január 1.

Meglepetes

Hat igen 2009 elso napja ezt a meglepetest hozta szamomra.Ratalaltam bloggomra amit meg juniusban inditottam(igy jelezte a gep) Tudom hogy annakidejen nehany lepest tettem ilyen ertelemben de valahol elakadtam s tobbe nem talaltam ra.Lehet hogy nektek akik jartasok vagytok ebben furcsan hangzik de en egyszeruen csak tapogatozom,s most ugylatom joiranyba tapogatoztam mert bejutottam.Szoval meg nekem is meglepetes,megha sajnalom is a Yahoo.360-at,de egy sornal tobbet nem fogad be s ilymodon szukseg volt idekoltozni.Most mar itt is tanulnom kell mert kisse szokatlan itt a szerkesztes,de remelem belejovok.
Aldott boldog ujevet minden kedves testveremnek.

2 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Hát örülök, hogy sikerült!!! Ha bármiben segithetek, csak irj bátran. Azt hiszem dicséretre méltó, hogy ilyen ügyesen kezeled a netet... gratulálok! :)

Budai Evódia írta...

belejövünk!:)
Áldott új évet kívánok én is!