2018. március 27.

UTOLSO UTAZAS(9)


Hálát adtam Istennek ,hogy megtanított engem a "jó lelkiismeretből és képmutatás nélküli hitből való szeretet. "-re.
Az " igazság iránti engedelmességben" kellett megtisztítanom életem,megtanulni az
egedelmességet még akkor is ha úgy éreztem,vagy éppen meg voltam erről gyözöd-
ve, hogy egyes helyzetekben,jobb dőntést hoznék.De most már tiszta szívből tudtam
bólintani.És ez minden esetben örömmel töltőtt el mert része volt a győzelemnek.

S ezt Isten munkálta bennem.Egy új felismerés,egy új helyzet,mi gyönyörűsé-
gessé tette az Istennel való járást.
S most ennek hirtelen vége lett.Már nem gyakorolhatom az ilyen fajta engedel-
mességet.Mint egy veszteséget éltem át ezt a felismerést.Szabaddá lettem ezen aláve-
tettségből szabadság mely semmi örömöt nem hoz.Keserű felfedezés!

És még sok más az Úr által bennem kidolgozott lelki győzelem,úgy nézett ki
értelmét vesztette .Mert a maga ősszeségében eme Ige beteljesedésében éltem át olyan örömöket,mik nem hasonlíthatók semmihez,s győkeresen változtatta meg kap-
csolatunkat,s mind ez alapján értettem meg én is mi is az az önzetlen szeretet ,hogy
feltétel nélkül tudd szeretni társad.

Hasonlóképpen, ti, asszonyok, engedelmeskedjetek férjeteknek, hogy h.a némelyek nem engedelmeskednének is az igének, feleségük magaviselete ige nélkül is megnyerje őket, 1Péter 3:1

Csak úgy nézett ki ,mert amit Isten munkál annak örökkévaló értelme van.S ha itt e földön ezt az Igét ilyen értelemben nem is gyakorolhatom,számos gyakorlati alkalmazása lehet embertársaimmal való kapcsolataimban.
Ez az érzés azért született meg bennem azokban a napokban, mert kevés idővel a
férjem halála elött egy újabb győzelmet ünnepelhettem lényemben.

Szeretem az igazságosságot,és főleg azt, hogy igazságosan itéljenek felettem.
Ez nem mindig történt meg,s talán nem is volt annyira téves, mint amennyire fájdal-
masan érintett engem,de elég gyakran sértődött voltam emiatt.Amikor felismertem
hogy ez egy fajta meg nem bocsátás,kértem az Úrat ,munkálja ki bennem Igéjét tegye
életté életemben.

"elszenvedve egymást és kölcsönösen megbocsátva egymásnak, ha valakinek valaki ellen panasza volna – amint Krisztus is megbocsátott nektek, ti is úgy tegyetek." Kolossé 3:13

És ezt szeretetben tegyem ,ami nem más mint a " a tökéletesség köteléke. "


Isten hűséges igéreteihez s segítségemre volt gyengeségemben.Kértem, hogy mintegy instant tudjak megbocsátással felelni minden sértésre,esetleges igazságtalan
itéletre.Nem ment simán s jó ideig eltartott,mig végül is élően meg is

tapasztalhattam. Örömmel könyveltem el , hogy már nem kell haragudnom ,mert a megbocsátás már bennem élt még mielőtt sértés ért volna.Áldott érzés volt.Hála és öröm a harag helyett
És most ez mind a múlté,már nem gyakorolhatom.

Nincsenek megjegyzések: