2009. július 2.

PELDAKEPEM,VALASZ ADEL JATEKARA

Az en anyukam volt a legszelidebb leny akit ismertem eddigi eletemben.Nagyon alazatos volt,ritkan tatotta fel szajat hogy onmagat vedje amikor tamadas erte.Tole tanultam, hogy utaljam a pletykat es itelkezest.Nem tudom ha volt valami amihez nem ertett.Nagyon szepen kezimunkazott.Ha egyszer valamit meglatott azt addig kiserletezett mig megcsinalta.Sose tanult varni de meg kabatot is vart nekem.Ha valami szep ruhadarabot latott azt mar meg is varta nekem.Ertett minden mezei munkahoz.Es vegezte is.Ferjevel alazatos volt s negy gyermeket nevelt.
Tesztai kozismertek voltak.Kevesben orokoltem ot.Mindegyre fulemben csengett barhova mentem"Iren legy alazatos"Nem ertettem miert.
Csak az Ur tudott megszeliditeni.

16 eves voltam mikor anyukam gyomorrakban meghalt.

5 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Ó, de szép! Bárcsak én is ilyen anya lehetnék, lánya által követhető...

Budai Evódia írta...

nagyon el tudom képzelni, ahogyan leírtad.

iri írta...

Igen amit kifelejtettem,hogy paplant vart es szonyeget szott.

marika írta...

nagyon szépen leirtad!Köszönöm hoyg megosztottad velünk!

Ferencz Adél írta...

Igen. En is koszonom. Nagyon tetszik amit es ahogyan leirtad. Megegyszer koszonom:)