2009. július 12.

KEDVES TIMI !




Semmikepp sem mentem volna el meghivasod mellett,mert szeretek valaszolni a meghivasokra,de most annal is inkabb mert megtiszteltel mondatoddal, aminek orvendek,mert azt jelenti hogy nem oncelu bloggolasom, s masok javara van, sem pedig hiabavalo idotoltes,tehat:

1.Szeretek bloggolni


2.Nagyon szeretek felfedezo "utra menni az Igeben",ujabb es ujabb dolgokat fedezni fel


3.Nagyon szeretek olvasni


4.Nagyon szeretem meginni reggel a gano kavemat


5.Szeretek nagyon lazitani(ez azt jelenti hogy minden dolgom legyen elvegezve?????)


6.Nagyon szeretem a mely, oszinte beszelgetest csaladommal(ferj,gyerekek,unokak)


7.Utolsonak irom de nem utolso:Nagyon szeretem Uramat.



5 megjegyzés:

Kriszta írta...

ez melyik Timinek szól?:D

iri írta...

Jakab Timi

Névtelen írta...

nagyon aranyos testverno tetszik lenni .nagyon megszerettem a blogjan keresztul.

iri írta...

koszonom ,de en mikepp ismerhetnelek?

Timi írta...

Köszönöm válaszod!Örülök, hogy megismerhetlek:) Van amiben hasonlítunk:))))