2009. október 21.

MIERT JO FIATALNAK LENNI?

Meghivast kaptam (http://edithreceptjei.blogspot.com/2009/10/miert-jo-fiatalnak-lenni.html ) ha kibovitenem ezt a temat.

Eloszor is koszonetet mondok Edithnek hogy megtisztelt ezzel a keresevel,masodszor pedig orvendek hogy errol irhatok.
Miert is?Mert nagyon otthon ereztem magam abban amit Edith irt(Tízévesen vénember volt számomra egy negyvenéves, most meg már az ötvenest sem tartom öregnek!)
Hat ez szoszerint igy volt nalam is.Viszont en azt mondhatom "meg a nyolcvanast sem mondhatom oregnek(pelda anyosom)
Meg kettonk kozott a kulonbseg szinte 30 ev.S megis!(Vagyis Edith meg en,persze nemileg anyosom is)
Vagyis az oreg holgy mondasa:"Vagy még pontosabban, amennyinek érzem magam.”

Es ez igy van.Mi volt szamomra a legnehezebb?
Hogy nem annyinak latnak amennyinek erzem magam hanem amennyinek kinezek.

Ugye mar 45 utan a kisgyerekesek neninek szolitottak.S ezt nehez volt megszokni.
Meg azt hogy nem minden velem egykoru erzi magat ugy mint en s nehezen talaljuk meg a kozos hangot.
S mar nem lehettem a fiatalok kozott pedig ott ereztem jol magam.
Jol erzem magam szinte hatvanas boromben s semmikepp se szeretnem ha ujra,gyerek ,fiatal vagy egyeb lennek.
Megjartam en is az eletnek szinte minden osvenyet(nehany kivetellel), viszont barmerre is jartam(orom,banat,fajdalom,kiabrandulas,csalodasok) hatalmas eletkedvem atvezetett rajta.

Viszont hangos szoval allitom:Ha nem a te törvényed lett volna az én gyönyörűségem, akkor elvesztem volna az én nyomorúságomban

Egyetertek Edithel :Mindig megvan a cél, amiért küzdeni, dolgozni, élni érdemes, és szerintem ezt csakis optimizmussal, a dolgokhoz való pozitív hozzáállással lehet csinálni még akkor is, ha néha lelki hullámvölgybe zuhanunk, ha néha anyagi, egészségi gondokkal kell megbirkózni, még akkor is, ha rosszindulatú-akaratú emberekbe ütközünk vagy ha úgy érezzük, hogy pillanatnyilag minden és mindenki ellenünk esküdött."
Habar elotte is megvan de ez a "lelki hullamvolgy" inkabb 45 ev utan valik haborgova, s ha nincs tamaszunk bizony konnyen a tuloldalra kerulhetunk.
Szamomra mi is a fiatalsag kulcsa?

Uram es Megvaltom!
Az hogy 40 eves koromban megtalalt!
S megtanitott szeretni.Ugy ahogy csak O tud szeretni!
Onfelaldozoan!Masokert elni.Eszrevenni masok bajat!Egyutterezni veluk!
Eletemnek celja es ertelme van!

Sokak szamara az elmulas erzese buskomorsagot,celtalansagot jelent.S ez jogos erzes mert Isten belenk helyezte az orokkevalosag utani vagyat.Erre voltunk teremtve.

S gondolom hogy ez a lazas kereses a kiut utan ami ezt a vilagot jellemzi innen ered.A korszellem,hogy mindenaron megorizze fiatalsagat,ami persze nagyon sok esetben a testre osszpontosul s figyelmen kivul hagyva ami a legfontosabb.
A Lelek sorsat!
Sok a boldogtalan,keseru lelku,faradt,elhagyott leny.
Pedig:
Boldogok, a kik megőrzik az ő bizonyságait, és teljes szívből keresik őt

Hat igen fiatalsagom forrasa O: Jezus Krisztus!

Ezert vagyok nyitott az ujra,szivesen tanulok,s ez frissen tart.

Habar meg mindig sokan nem ocsudtak fel abbol hogy a szamitogep elott latnak(gondolom ilyen iranyban is hianyos a nevelesunk).

Meg nem tanultam meg linkkelni,habar probalkoztam, s ha most meg kell hivnom valakit errol irni,hat maskepp kell megoldjam.
Hat en rajuk gondoltam, s szivesen vennem ha irnanak e temarol:

http://halasz-johanna.blogspot.com/


http://veressanna.blogspot.com/2009/10/meg-mindig-tiberias.html


Szoval csak igy tudom megoldani a linkelest

4 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Hát az én drága apukám vasárnap fogja tölteni a 79 évet, és mikor nálunk volt kérdeztem, hogy apukám nem fázol, azt felelte: Hát én fiatal vagyok, nem mint te! :) Ki mennyinek érzi magát annyi is. Láttam fiatalokat sokkal "öregebbnek" mint egy idősebbet aki sokkal több energiával birt. Szoval hogy nézünk ki, nem egyezik soxor mint ahány évesnek érezzük magunkat. :)

iri írta...

Ugy van Tunde.Isten eltesse apukadat!

Johanna írta...

Koszonom Iri, hogy ezt leirta, es kosz a megbizast rovidesen fogok irni csak most az en gepem vacakol, kapcsol ki magatol iras kozben, minden megy el a monitorrol. Ahogy megjavitjak irok. Tovabbi jo hetet Isten aldasaval.

iri írta...

koszonom, varom