2009. október 28.

BIBLIATANULMANY

Elozo bejegyzesemben emlitettem hogy szeretnek egy ujabb bibliatanulmanyon keresztul meg jobban megismerni Istent,akaratat, s foleg mi az akarata eletemre nezve.
Megtortenik a hivo eleteben hogy zsakutcaba jut s nem tudja mikent tovabb.Lehet hogy ez nem veletlenul tortenik hanem eppen azert mert valamikeppen elkanyarodott Isten akaratatol,s a maga elkepzeleseit lepteti eletbe, s ilyenkor Isten megalljt parancsol.Az is lehet hogy eppen sokaig elidozik ebben az allapotban.
Ez a tanulmany rasegit arra hogy mikeppen is ismerjuk fel Isten akaratat s eletunket rahangoljuk.
Isten minden gyermeke ujjaszuletesekor a Szentlelekkel egyszerre megkapta az ajandekot is amit Isten szolgalataba kell fektetnie.
Sokan ezt osszetevesztik termeszeti adottsagokkal ,de nem errol van szo hanem a Korinthusbeliekhez irt I level 12-ik reszeben megirtakrol.
Minden hivonek kotelessege felismerni ajandekat s gyumolcsoztetni.
Urunk Jezus Krisztus teljes osszhangban munkalkodott az Atyaval
Az én Atyám mind ez ideig munkálkodik, én is munkálkodom
mivel
Mert az Atya szereti a Fiút, és mindent megmutat néki, a miket ő maga cselekszik; és ezeknél nagyobb dolgokat is mutat majd néki, Janos 5

Isten munkalkodik korulottunk.Szukseges meglatnunk hol is munkalkodiks hozza csatlakoznunk.

Ez a tanulmany fo gondolata.A konyv aminek alapjan dolgozom Henry T.Blackaby &Claude V.King Isten akaratanak ismerete es teljesitese.

6 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Nagyon várom, hogy figyelemmel kisérhessem ezt a tanulmányt! Mostanában azt tapasztalom, hogy Isten hogyan vezet, hogy mutatja meg az akaratát és tervét az életem felől, de igen néha elakadok félúton, mert kibúvókat keresek. Szeretnék mindig engedelmes gyermeke lenni Istennek, mindig meglátni az Ő akaratát!
Köszönöm, hogy megosztotta kedves IRI! Szép estét!

iri írta...

En is remelem hogy meggazdagodva, s sok kerdesre feleletet kapva fogok tovabb lepni e tanulmany altal.Koszonom hogy velem tartsz.Viszont!

Mike Adina írta...

Ismerem a tanulmányt, csináltam is :) Meg kell néznem, hogy a végére értem-e...

iri írta...

Varom a valaszt

Módi Noémi írta...

Most nézem, hogy ez a könyv megvan nekem is...csak nem ugrott be:) Csak úgy, hogy Isten megtapasztalása c. ismertem:).DE JÓ!

Mike Adina írta...

Iri, tőlem vársz választ valamire?