2009. október 1.

KI AZ AKI FELEL KERDESEMRE?

Tudniillik az tortent hogy egy uj olvaso jelent meg blogomon LILIA neven.Persze mint rendesen utananeztem hadd lam kicsoda de sajnos nem tudtam kibogozni spanyol nyelvu blogjat.Persze en nagyon szeretnem ha eppen o segitene rajtam es bemutatkozna,de nem is tudom ha tud-e magyarul.Meg a Zsazsa blogjan lattam feltunni.Na dehat ez nem is lenne olyan nagy baj hisz bejohet barki mert nyilvanos a blogom ,de azert jo ha ismered,mert az o eseteben ahanyszor megnyitottam a blogjat(csupan ketszer) oly nagy sebesseggel sokszorosodott a gepemen hogy ki kellett gepem kapcsolnom,maskent nem szabadultam.

EGYSZOVAL AKI TUDJA MIROL VAN SZO KEREM SEGITSEN!

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

nekem rendesen bejött a blogja. nem tudom, hogy neked miért jött be többször. húúú, de ez a spanyol nyelv. Iri, tudsz spanyolul?:)

iri írta...

nem Kriszta eppen ez a problema,ha o sem tud magyarul,mi a haszna?