2009. október 27.

HOGY EN MILYEN HALAS VAGYOK AZ URNAK!

Hogy vegulis a szulok ugy hataroztak hogy a kis Mirjam itt jarjon oviba!

Olyan jo vele lenni ,sok mindenre osztonoz.Van kire vigyazzunk,kivel bohockodjunk, jatszodjunk.
Van rendszeres munkakorunk,ugyebar minden reggel oviba menni.Ezt az utat arra s vissza nem tettem volna meg , s az en sok egeszsegi problemamnak jot tesz.Minden igenyli a mozgast.
Mostmar en is idohoz vagyok szabva,nem pocsekolom el a draga idot(mert maskepp ugye van ido)Persze a telrol van szo mikor be vagyunk rekesztve,de mar mostantol is.Kint esik az eso,pedig meg van eleg tennivalo a kertben.Meg a kaposztaimtol is elvarasom van,meg a karfiol is igyekszik meg mindig valami keves sulyra szert tenni.
Meg hatra van meg az oszi asas.A gyumolcsfakat egyszer mar bepermeteztuk.Meg szukseg lenne egyszer miutan minden levelet elhullat.
Most eppen meg mindig kuszkodom ezzel a hulessel,de raaltam az antibiotikumra, s mar erzem is a hatasat,felengedett egy kicsit a feszultseg,nem faradok annyira,vegulis bronhitisz lett a hulesbol s ezert folyamodtam antibiotikumhoz.
Hat nagyjabol ennyit,talan meg megjegyeznem hogy szeretnek ujbol egy bibliatanulmanyhoz kezdeni itt,mert ugye ez a celja e naplonak hogy az Urat szolgaljam.

5 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Sok erőt mindenhez és gyógyulást!:*

Nelly írta...

Áldott unokázást és gyors gyógyulást kívánok!

iri írta...

Koszonom!

Tündi Daika írta...

Hűha, ez tényleg nagy elhatározás a szülők részéről, de nektek milyen jó. Anyosom is biztos örülne, ha Jázmin ott járhatna oviba. Na de nekünk 1 gyerek van, őt meg nem hagynám el sok idore. Gyógyulást kivánok neked. Ami a honvágyat illetti,hát igazán itt annyira jó, hogy nem jött elő még honvágy érzés. Főleg hogy a gyuliben is nagyon jó lenni, szolgálni. Az, hogy Magdiék ott laknak nálunk, és látom, hogy Sparky is milyen jol van, ez még nagyobb nyugodtságot ad nekunk. Hát "röviden" ennyi :) További szép napot neked.

Anna Isten oltalmában írta...

Én is egy kicsit náthás vagyok.A kocsiban müködö légkondi megártott.De már ma jobban éreztem magam.Nekem a fokhagyma az antibiotikum.Gyerekkoromban,mikor a vesém leblokkolt egy hétig csak az Úr beavatkozása mentett meg az életnek.Utókezelésként rengeteg penicillint és más antibiotikumot kaptam.Úgyhogy rezistens lettem.Egyáltalán nem segit rajtam.
De jó,hogy Isten patikájában van fokhagyma és svédcsepp.Ezek segitenek,de főleg az imádság.
Én is gondolok rád és imádkozom a gyógyulásodért.Áldjon meg téged az Úr családoddal együtt.Az email cimedet ideadnád nekem?Küldd el ha lehet a veresserno@gmail.com cimre,Jó ?