2009. október 13.

HALASAN JELENTEM BE

Hogy ugy keves idore beugrik a net az en gepemre is.Ugyhogy olvashatlak.A bibliatanulmannyal sem maradtam le,ugyhogy ujbol hala.Az orvoshoz(marmint) a gep csak holnap megy.De ugylatszik nehezen adja fel.Neki is nehez nelkulem.
De bevallom nekem nem is volt olyan nehez mint ahogy gondoltam.Csak eppen nagyobb volt az orom mikor neha benezhettem.Egyszer probaltam bejegyzest is irni de nem jutottam vegere.Remelem ezt befejezem.
Megjegyzeseket nem is mertem irni hogy legyen idom olvasni.Ugyhogy most megjegyezhetem,elszomorodtam Magdi bejegyzesen s egyuttereztem a csaladdal.Igen fiadnak igaza van,tudjuk hova megy de az elvalas akarhogy is nagyon nehez.Foleg mikor ilyen fiatal elet szakad meg.Irgalmazzon az Ur a gyaszoloknak.

Egyutt orvendtem Annuska testverno meglepeteseinek,velemenyem megerdemelt oromok ezek.Az Uraldjon meg testverno s megegyszer, Isten eltessen hogy oromere-tamaszara legy ferjednek es unokaidnak.

S igy tovabb.....mindenkinek koszonom hogy olvashattam irasaitok.

Holnap utazom az Ur segitsegevel,kisunokammal Priscillaval,ujbol nepesitjuk jelenletunkkel az Olt volgyet s Olteniat.
Ujbol Raul nagyobbik fiam gyerekeire vigyazok fel,mert ok kettos mennyegzore mennek Szalontara majd pedig Szovatan nehany nap konferencia.

Miert kettos a mennyegzo?Hat azert mert Danuti Gyulafehervarrol Olteniaban misszionarus,szalontai testvernot vesz el, s Adina a Marosujvarrol , s ugyancsak Olteniaban misszionariusno ugyancsak Szalontan talalt ferjet.Ugyhogy szombaton(17-en) egyiknek ,vasarnap a masiknak lesz a mennyegzoje.Szep .Nem?Mikent rendezi az Ur a dolgokat!
Olteniabol jelentkezem ,az Ur kegyelmessegebol.

4 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

köszönjük a frissítést...
örülök:)

Mike Adina írta...

Mikor téged olvaslak, Iri, felüdülök, mint egy pohár friss víztől!

iri írta...

Hat igazan batorittok,s kedvesek vagytok,oszinten orvendek hogy erdemesnek talalt az Ur arra hogy oromot szerezzek.

Módi Noémi írta...

Köszönöm kedves Iri a bátorítást:) és a beszámolót is! Szép napot és jó utat majd!