2009. október 15.

EGY TANULSAGOS STORRY AZ UTAZASROL

A problema mentes utazasomnak azert volt egy kis zokkenoje ,de azert az is javunkra volt.Nagyon sokfelekeppen szoktam en utazni Olteniaba.
Most eppen Dacossal mentem Valceaig s onnan lett volna egy microbusz kozel gyerekeimhez ahol aztan ok varnak.De most egy oraval eltolodott a programja ugyhogy mast valasztottam,s igy Raul Dragasani-ig kellett utanunk jojjon.
Aztan vegig utaztuk azt a nehany kilometerre huzodo gyonyoru zoldseg utat,vagyis itt termesztik bizonyara sok erdelyi szamara fenseges padlizsant ,mindenfajta paprikat,karfiol meg egyeb finomsagok.Ilyenkor jo atutazo lenni itt mert jo aron kapsz mindent.
Hat ezeket csak ugy megemlitettem mert egyebrol akarok szolni.Ugyanis Raul otodmagaval jott a microbusszal mivel a testvernoknek is elinteznivalojuk volt Slatinan.
S egyik kozuluk eppen orvosnal volt s nagyon elegedetlenul tele keseruseggel erkezett, ezzel a lelkulettel toltve meg kicsiny "helysegunket"
Mint szokott lenni godolataim maris szaguldoztak mi is lenne jo most mondani, batoritani, meg aztan persze nehany bosszanto gondolat is beferkozott oda,hogy azert ennyire elhagyni magat!
Szolni nem szoltam nem is ereztem hogy valami okosat tudnek mondani nemi elcsepelt szon kivul .Ugyhogy hallgattam a szoaradatot.
Nem ugy Raul.Megvarta mig kitalal jol a testverno, s akkor megkerte a jelenlevoket hogy 5 okot soroljanak fel amiert halat adhatnak.Persze hogy zudultak a halaado szavak(meg olyan is volt hogy halas a fogpasztajert meg fogkefeert mit megtudott vasarolni)

Ra kerult a sor a beteg testvernore is ,persze elso reakcio:nincs semmi amiert koszonetet mondjak ,minden rosszul sult el.De aztan jott a fordulat s rajott hogy bizony van eleg oka , s vegere is mar kacagva sorolta s nem is volt eleg az 5 pont.....

Szoval tanultam en is valamit, s nem is kicsi dolgot.

Dontsetek el ti ha igy van-e?
.

4 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Na ezek a felsorolt helyek egy picit messze vannak tőlem.
Talán egyszer eljutok arra is.

iri írta...

Bizony megeri a faradsagot,gyonyoru taj az Olt volgye

Módi Noémi írta...

Köszi, hogy megosztottad...azt hiszem nekem se lenne elég az 5 pont...talán az 55...:D annyira tapasztalhattam a napokban azt, hogy Isten megoldja a problémáim olyan váratlanul, olyan hihetetlenül...:D Hála mindenért Ő neki!
ÉS annak is kedves Iri, hogy ismerhetem, mégha blogon keresztül is...:)

iri írta...

Koszonom Noemi ,en is halas vagyok ertetek