2009. október 22.

HA JOL UTANANEZEK


Mar tul vagyok az egy heten miota itt vagyok unokaimnal, s meg semmirol sem szamoltam be.
Meg egy nap s ha az Ur is ugy akarja utazom is haza,ketted magammal.Most Miriam jon velem.Legyen az Ur irgalmas hozzank.
Ha az elejen kezdem hat nem volt eppen zokkenomentes a bucsuzkodas mert a kissebbik fiu Jonatan eleg nehezen valik meg anyjatol s volt ott siras rivas.Ugyhogy igereteket tettem hogy egyutt sutunk- fozunk mindenfele finomsagot ,foleg ujdonsagot.S ugye ezt be is kellett tartani s igy eleg keves ido jutott az irogatasra.
Illyenkepp sorra kerult az Edith kukac tortaja,Mutter villamvacsoraja a szep diszitesert,darazsfeszek (ez mar tolem),persze vasarnap pergeltcukorkremes torta diszelgett az asztalon.
Ma pedig egy diploma tortat raktam ossze mert vasarnap kissebbik fiam szuletesnapja,Oh mar o is 28-at tolt.
Eleg nehezen irok mivel egy csunya hules kinoz,s eppen abban a fazisban van mikor elegge rosszul erzem magam.Ugyhogy egyelore ennyit.

6 megjegyzés:

Györgyi írta...

Akkor az Úr adjon gyógyulást!

Emese írta...

ISten adjon mihamarabbi gyógyulást!

Emese írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tündi Daika írta...

Diplomata torta, az volt a kedvencem a kommunista idoben... :) Letudnád irni nekem a receptjét ? Elore is koszonom. Neked pedig gyógyulást és jo utat haza. Jo, hogy nem felejtkeztél el rolunk blogtársakrol sem :)

iri írta...

koszonom mindannyiotoknak!

Kiss Judit írta...

látom, nincs idő unalomra, mozgalmas az életed!