2009. október 28.

BOLDOG SZULINAPOT ADEL


Es Isten eltessen.Milyen szep ev a kerek 20.Mikor elkezdtem olvasni hat olyan messzirol jottnek latszott emleked,dehat csupan 20.

Adjon az Ur aldott oromokben gazdag eletet.Teljesitse be rajtad az O igejet


Közel van az Úr minden őt hívóhoz; mindenkihez, a ki hűséggel hívja őt. Beteljesíti az őt félőknek kivánságát; kiáltásukat meghallgatja és megsegíti őket. Megőrzi az Úr mindazokat, a kik őt szeretik.Zsoltar 145




Bejegyzeshez folyamodtam mert a megjegyzes itt http://istenbaranykaja.blogspot.com/2009/10/oktober-28.html

nem engedett be.

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Adél, én sem tudtam ott kommentelni, szerintem valamit át kéne állits ott...
Boldog szülinapot igy is:)

Borzási Márta írta...

Én is kívánok boldog szülinapot Adél! Tejesítse Isten minden kívánságodat! És várunk hozzánk! Márta