2009. május 6.

UTANANEZTEM

Egy regebbi bejegyzesemnek,megpedig az elso,mivel eszembe jutott hogy elhatarozast hoztam az Uj ev alkalmabol.Szeretnem felidezni ujbol hogy elottem legyen s eszerint eljek.
Egy olyan elhatarozas szuletett szivemben hogy osszpontositsak csupan egy napra.A mara.S minden este felmerjem ha az a nap megfelelokeppen telt.Vettem-e elegendo Eledelt magamhoz,beszelgettem eleget Urammal,odafigyeltem szavara vagy csak feluletesen elaltattam lelkiismeretem?Mikent viszonyultam hozzatartozoimhoz?Bizonysagot tettem-e a bennem levo remenysegrol?S ha mindez nem igy tortenik,a kovetkezo nap(ha az enyem )noveljem a minoseget.Nem teszek semmifele igeretet de szeretnem ezt megvalositani.Az Ur segitsen erre.
Ez lenne az elhatarozasom , s most szeretnem megujitani,mivel fogyatkozassal talaltattam.Nem mintha nem tettem volna meg mindezt de nem mindennapon megfelelokeppen.Azt mar sokszor tapasztaltam ha a nap kezdeten kerem az Urat hogy legalabb egy leleknek bizonysagot tegyek Rola,akkor O kihozza a szemelyt utamba.S ezt tennem kell naponta.

Nincsenek megjegyzések: