2009. május 7.

EZEN A NAPON

Sokat gondoltam Kis tesver mutetjere, s kertem az Urat,hogy mellette legyen,Noemira hogy az Ur erintse meg testet,Marta fajdalmaira, hogy az Ur irgalmazzon neki.Tobbszor is az eg fele kuldtem ohajomat hogy minden az Ur vezerlete alatt zajlodjek holnaptol a noi konferencian,Zilahon.Meg legyen minden resztvevovel utjaban,s mindannyian meggazdagodjanak szellemileg,a szolgalattevoknek adjon az Ur batorsagot, s Iget szajukba.
Persz hogy sokat gondoltam gyermekeimre,mindketten uton vannak,az Ur orizze oket.Meg a Raul szombati utjara hazafele,legyen az Ur veluk.Legyen dolgozni s mindezeket hordozni az Ur elott.Kozben a szomszedban is voltam 2 oras imakozossegen.
LEGYEN AZ UR IRGALMAS HOZZANK.

6 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

De jó tudni, hogy egy ismeretlen, mégis ismerős imaharcos van nekünk a háttérben. Áldjon az Úr és köszönjük az imáidat :)

Maresz írta...

Sokat jelent a háttér ima! Az Úr jutalmazzon meg érte gazdagon!

Módi Noémi írta...

Nagyon köszönöm!

Névtelen írta...

Köszönöm, hogy imádkoztál férjemért.
hála az Úrnak sikerült a műtét, ma este már felkelt.
ezért is írtam ki, mert tudom, hogy számíthatunk egymásra.
jutka.

Mike Adina írta...

én is köszönöm, hogy végig mellettünk voltál!

Módi Noémi írta...

Köszönöm! Meggyógyultam:) :*