2009. február 9.

VALLOMAS


Egy kecsegteto ajanlatnak doltem be miota a blogszpotra atkoltoztem"Keresethez juthatsz altalunk".Gondoltam egy kis tobbletkereset elferne nalam is,s elkezdtem kovetni az utasitasokat,de a kodot semmikepp sem sikerult bemasolnom.Kaptam az Email-eket hogy jok a lepesek de meg nem jelent meg semmi.Vegulis a tegnap sikerult "eltalalnom" s meg is jelent egy komoly hirdetes a lapomon.Igenam de mintha felbomlott volna az egyensuly a gepemben.Nem hallgatott semmi a parancsra.Mar a blogger sem nyilott meg.Vegul nagy nehezen sikerult betennem egy bejegyzest,viszont ma reggel mikor a gepet megnyitottam megjelent "threat detected" felirat s egyfolytaban scanalt,s nem allott le.Sakkor nagy volt a gyanum hogy ezzel a hirdetesssel lehet valami baj ,mikor valahogy bejutottam lattam hogy nem is olyan komoly a hirdetes,tarskereso meg miegymas.N a most mar hogyan szabaduljak tole .Valahogy megtalaltam hogyan toroljem,de megis ott volt.Hat akkor azt mond lemondok a blogrol s gyorsan atmentettem mindent a Yahoo-ra ezert latjatok ott egyetlen napon tobb beirast.Na de remelem most mar tul vagyok a veszelyen(nemcsak a fizikai hanem szellemi is) eltunt a hirdetes,de az en szivembol is a vagy a keresethez.Azert mielott feltettem volna imadkoztam az Ur vezeteseert,de azert megis valahogy tudtam hogy nagyobb a vagy hogy nyerjek nemi penzt,persze ezt a szivem melyen tudtam.Halat adok az Urnak megha ilyen ijedelem aran is de hatarozott NEM van a szivemben minden ilyen probalkozas irant.Ohalytottam ezt nektek igy leirni,s szivesen veszem a velemenyeket,barmi is az.