2009. február 23.

MERJEM-3

Meg megteresem elott tanu-nak hivott legjobb baratnom,valasi perben, a fia megnyereseben.Termeszetesen ferjeben legnagyobb ellensegemre leltem.
Miutan az Ur kegyelmezett nekem,s megtertem,gyakran talakoztunk az utcan de muveszien kerultuk egymast s persze meg a koszones is elmaradt.Ez igy ment tobb ideig en elaltattam lelkiismeretem, hogyhat o haragszik nem en.Viszont egy ido utan ereztem hogy valami nincs rendben mert ha rendben lenne bekessegem kene legyen mikor talalkozunk ,de engem mindig felkavar.S imadkoztam.S ujbol kemeny valaszt kaptam.El kell mennem bocsanatot kerni.Hisz miattam haragszik.Oh ezt mar igazan remeltem hogy nem igaz .Meghogy bocsanatot kerjek.O annak idejen beadott mint hamis tanut,habar a dolgok rendezodtek, s alaptalan volt a vadja.Igen am de en megtertem s mint hivo semmiesetre sem vallatam volna a tanui szerepet.Megpedig valoperben.Ilyen formaban,nekem kellett bocsanatot kernem.Halogattam,ujbol abban remenykedtem hogy megszabadulok.S minden alkalommal mikor talakoztunk felelem szoritotta ossze a szivem.Szerettem volna csak ugy egyszeruen az utcan megszolitani s biztositani hogyhat en nem is haragszom,de ugyanakkor tudtam hogy nem megy ilyen siman.S akkor a napot mikor elerkezettnek ereztem ,mondtam magamnak kesz,lesz ami lesz mennem kell.Vettem kissebbik fiam s elmentem.Eloadtam neki latogatasom okat,de o kozbevagott:Regota varlak mert hallottam hogy megtertel,S elovette Bibliajat s elbeszelgettunk .Nincs megterve, de olvassa a SzentIrast,s elegge csaladiasan mozgott a temaban.Orvendezve s nagyon megkonnyebulve jottem el, s halat adtam Uramnak hogy erot s indittatast adot hogy ugyemet rendezzem ezzel is bizonysagot teve arrol hogy az Ur eloen dolgozik gyermekeiben.

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Én is tapasztaltam már ilyet. És nagyon örülök, hogy békességet kaphattam, azon nyomban:)