2009. február 4.

TIZEDIK RESZ

Ugye minden ujdonsult hivonek legfobb vagya hogy behozza a tobbieket is oda ahol van.A hiteletbe..Nekem is ez volt a vagyam.Eloszor is csaladom,rokonaim, barataim,ismeroseimSzortam a magot s imadkoztam erettuk.Az elso aratas megteresem utan ketevre volt.Nagyobbik fiam,Raul szemelyeben.Megteresemkor Kolozsvaron volt iskolaban,utana pedig vasuti alkalmazott lett.Minden reggel mikor munkaba ment,a kave melle felszolgaltam neki egy-egy zsoltart.Muszaj volt hallgatnia mert az asztalnal ult s evett.Azonnal ahogy kilepett az ajton meg ott az ajtofelfanal elmondtam erette imamat.Ez igy ment egy karacsony esteig amikoris en a lepcsohazi testvernokkel keszultem kantalni.Fiam, Raul szobajaban volt egy csapat jobarattal ok is keszultek,de egeszen mas, vilagias formaban.Akkor nagyon ohajtottam bemenni hozajuk s megmondani hogy az Ur ertuk is megszuletettt s nem hogy mullassanak hanem hogy dicsoitsek Ot.De kertem az Urat hogy legyen meg az O akarata.S abban a pillanatban jottek a testvernok utanam.Utolag orvendtem ,mert bizonyara elszegyelte volna magat baratai elott s ez egy akadaly lehetett volna megtereseben.Kozben az unnepek alatt talalkoztam egy volt jo baratnojevel ki szuleivel jart az Imahazban s annakidejen Rault is meghivta egy parszor.S megkertem hogy hivja meg ujbol mert velem semmikepp se jon.S elhivta.S nem utasitotta el.Azon este mikor hazajott az imahazbol,ragyogott s azt mondta,hogy tudtam enelkul elni eddig.Utolag mondta hogy azon az esten a lelkipasztor csak hozza beszelt.Ez Ujevben volt s aprilisben megvolt a bemeritkezes ,de ez mar egy uj lap.

Nincsenek megjegyzések: