2009. február 25.

VALASZ A MEGJEGYZESEKRE

Ugydontottem hogy ide valaszolk a megjegyzesekre,hogy mindenki ertesitve legyen kerdeseiben,vagy nemcsak.
Eloszor is koszonom hogy elletogattatok hozzam.sokat szamit nekem.Ezt jobban megertitek ha elmondom hogy szinte het eve miota ide elkoltoztunk(Gyulafehervartol 18 km-re egy kis zomeben szasz falu),elegge elszigetelt-nek erzem magam.Eloszor is soha nem volt kedvencem a falun eles,habar ott nottem(Felvincz),viszont ez elegge kozponti hely volt,s az emberek is nyitottababk az uj fele,meg eros ertemessegi reteg volt ami elegge szamit.Na meg rokonsag, csalad.Itt viszont teljes idegenbe csoppentem,s nagyon megrogzott a "joveveny" fogalom.Hihetetlen ugye?N a meg a tulsagos "mas ugyebe valo avatkozas"Szoval egy negy evig tarto harcom volt ezekkel a jelensegekkel.Ezt mint imatemat ertsetek.Mindezek tetozesere s a legnehezebb szamomra, az itteni gyulekezet volt.Semmikeppen sem tudtam beilleszkedni.Annak ellenere hogy szeretem testvereimet jo kapcsolatom van veluk de csupan egy pontig.Ott felemelkedik egy fal,s hianyzik ami a legfontossabb:És foglalatosok valának az apostolok tudományában és a közösségben, a kenyérnek megtörésében és a könyörgésekben. Idegennek ereztem a tanitast,s elfogadtam a z Ur Igejet mellyel hozzam szolt.
Csodálkozom, hogy Attól, a ki titeket Krisztus kegyelme által elhívott, ily hamar más evangyéliomra hajlotok.
7.
Holott nincs más; de némelyek zavarnak titeket, és el akarják ferdíteni a Krisztus evangyéliomát.
8.
De ha szinte mi, avagy mennyből való angyal hirdetne is néktek valamit azon kívül, a mit néktek hirdettünk, legyen átok. Galaczia 1:6-8.Ez azt jelentette hogy ujbol arral szemben usszak.De vallalnom kellett.
Ez a jelenlegi helyzetem.Megnyugodtam az Urban s varom a fejlemenyeket.Mint hivatalos tag a gyulafehervari baptista gyulekezetben vagyok nyilvantartva,s ahanyszor arra alkalmam adodik elmegyek.
Na mostmar Olteniaba azert koltozom ugy negyven napra mert nagyobbik fiam felesegevel egyutt hivatalos Amerikaba.S az unokaimmal ulok mert egyik iskolaban van s nem hozhatom ide.Ott kell ulnom.Ez szamomra egy nagyszeru alkalom hogy latogassam az ottani gyulekezetet,ahol nagyon otthon erzem magam, s ugyanakkor kapcsolatom lehet az ottani testverekkel, mely ugyancsak epito szamomra es forditva is.
Ott is van gep meg internet ugyhogy nem fogok innen hianyozni.Koszonom a ferjemert a jokivansagot.
Gondolom megertitek miert jelentek sokat szamomra.

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

Milyen jó nekünk:)

Maresz írta...

Boldog születésnapot kivánok a férjének! És Irénke tv.nőnek pedig kellemes időtöltést az unokákkal.

Módi Noémi írta...

Teljesen átérzem ezt a helyzetet, hisz kb. 3om éve ugyanezen mentem keresztül én is! Csak nekem akkor még nem volt ilyen kapcsolattartási lehetőségem, ritkán messenger(2006tól), annak is örültem. Csak én nem beilleszkedni nem tudtam...hanem kiábrándultam abból a gyülekezetből ahova jártam...a leírt igeversek ide is jól passzolnak, mármint arra a gyülekezetre!
Áldást kívánok!

iri írta...

Koszonom midannyiotoknak

Borzási Márta írta...

Kívánok Dannak sok, boldog szülinapot! És neked is a legjobbakat az oldalán! Biztos finom lesz az a torta:)