2009. február 5.

AZ URNAK MINDENRE GONDJA VAN

Amint irtam a megteres Ujevben tortent(a Peldabeszedek 3:5-7 alapjan) s februarban behivot kellett volna kapnia.Az ido telt s o nem kapott meg semmit A vele egykoruakat mar besoroltak mind.Ez 1994-ben volt.Anyai szivem izgalommal varta a folytatast hiteleteben,vartam a dontest,de semmikepp sem emlitettem a bemeritkezes fontossagat.Tudtam hogy az Ur elvegzi dolgat.Nem maradt el egyetlen osszejovetelrol sem.A gyulafehervari baptista gyulekezetben ahova jart,aprilis vegere bemeritkezes volt betervezve.Egy hettel az esemeny elott eldontotte hogy szovetseget kot Uraval es Megvaltojaval .Azok a napok szamomra nagy izgalomban es oromben teltek.S bomba .Egy reggel rendorokkel ebredtunk ajtonk elott.Utana jottek,mert nem tett eleget a katonai behivonak.Hat eza behivo hozzank soha nem erkezett meg.Ferjemmel elmentek s rendeztek a dolgokat hogy milyen" tevedes" tortent.De mi tudtuk hogy nem tevedes,az Ur rendezte igy hogy meglegyen a bemeritkezes,aprilis vegen s ot majus elejen bevittek katonanak.Hogyha februarban viszik meg varnia kellett volna s az Urnak az ideje akkor volt.Amugyis a katonasag ideje alatt nagy tuznek volt kiteve,s az Ur adott erot hogy minden tuzproban atmenjen.Halat adok az Urnak hogy hitben voltam s imaimban tamogathattam, s mindenben tanacsomat kerhette s segitsegere lehettem.
Címkék: eltevedt behivo




.

Nincsenek megjegyzések: