2010. május 17.

TELJESEN EGYEDUL BIROM A VARAT!

Ilyenkor aztan olyan perspektivak allnak elottem , annyi mindent eltervezek amit mas alkalommal nem tehetek meg,csak eppen jol tudjak gazdalkodni az idovel.S tenyleg ugy osszam be hogy sok hasznos dologra jusson belole.
A ferjem elutazott hazavitte Mirjamot meg menyemet Anat, s igy egyedul maradtam , nem tudom hany napra(sokra nem).De amugy nem lesz idom egyedul erezni magam , mert ilyenkor a korullottem levo nagy csendben olyan szepen oda lehet figyelni olyan dolgokra amiket" zajban" nem hallok meg.Mar vagytam egy ilyen "sokatmondo" csendre.Ugye vegulis nem is kell az embernek elmenni valahova hogy kikapcsolodjek, eleg csak onmagaval maradnia hogy jol eltudjon melyedni Benne, Aki monden csendes perc megaldoja.Erre vagyok en is , s nagyon kivanom hogy halljam edes hangjat!Meguresedni s hagyni hogy betoltson O!Kimeriteni a pillanat adta aldast!Nem gondolni a kovetkezo teendore , hanem betelni minden perc adta orommel.
Ezt ohalytom atelni ebben az elottem allo egyedulletben!

6 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Úgy legyen!

Emese írta...

Áldott hallgatást kívánok!

iri írta...

Koszonom Emese!

Anikó írta...

Ha neha egyedul maradok en sem tudok unatkozni mert olyankor olyan jo elmelyulni az Urban.Valoban olyankor jobban meghallom szelid ,edes hangjat amit maskor lehet hogy nem.

iri írta...

Igy van Aniko!

Abigél írta...

Gyümölcsöző hallgatást!