2010. május 9.

SZERETETTEL KOSZONTOM

Lilaakác
Blogomon,uj olvasomat Marcipanhazat.Meg akkor is ha nem tudok szinte semmit rola orvendek hogy megtisztelt jelenletevel.Kivanom hogy jolerezze magat itt es az Iri-klubban .Engem pedig minden uj olvasom kotelez.Kotelez hogy igenybe vegyem igenyeit.Vagyis ha mar blogom van s ha mar ok ide bejelentkeztek kotelezem magam hogy irasaimmal tartom a kapcsolatot.
Es ujbol szeretnem leszogezni irasaim celjat:hogy Uramrol es Megvaltomrol bizonysagot tegyek!
Meg akkor is ha nem mindenikben hangsulyozom, lehet meg Nevet sem emlitem , szeretem azt hinni hogy kierzodik ennek a szelleme minden irasombol.Az hogy kiben bizok, Ki az aki ertelmet ad eltemnek.
Erezd jol magad itt Masrcipanhaz!

4 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Segítek Marcipánháznak a bemutatkozásban: ő egyik nővérem a hét közül.

iri írta...

Ah Adina nagyon szepen koszonom, s kulonoskeppen orvendek.Nincs blogja?

Abigél írta...

Szia Iri,én vagyok a szelidvihar,akihez nemrég bejelentkeztél.Engem is érdekel minden új olvasóm,ezért én is megtisztelem őket azzal hogy feljelentkezem hozzájuk.Puszi

iri írta...

Koszonom Abigel!Erezd jol magad itt!