2010. május 6.

MEGNYERTEM A SZELBEN LOBOGO SORENYU


Lovacskak egyiket!Aki bentjart ma reggel Martanal bizonyara mar tudja,meg a velemenyem is, nem ismetlem, ott van a megjegyzesben.
Itt csak arrol szeretnek nehany szo erejeig szolni, hogy bizony balzsam volt a hir ma reggel, egy felig-meddig atvirrasztott ejszaka utan.Nagy fajdalom gyotorte amugy is beteg labam, s most meg egy ujabb keletu fajdalommal lettem gazdagabb, egeszen mas az "ize" is mint az eddigieknek, jobban gyotor mert inkabb izzo s nem az a tomor fajdalom amihez mar amugy is hozzaszoktam eveken at.Hat most ezzel is meg kell baratkozzam pedig egesz testem ellenkezik, a hideg raz, de mit tegyek.Biztosan elmegyek dokihoz is , ha masert nem legalabb a nevet tudjam ennek az uj fajdalomnak.
Na most mar ertheto miert is orvendtem meg a hirnek hogy van egy lovam! Koszonom Eniko!
Nem volt sosem lovam.A szuleimnek volt egyszer, de csak egy ejszakat elt , reggel felfordult, mit sem torodve azzal hogy penzbe kerult.
Hat ez a lovacska csak unokaim altal van veszelyeztetve, de maskent.Csak eppen nevre van szuksege.En mar talaltam egyet.Maaaajd elarulom.
Ti milyen nevet adnatok neki?
KEP INNEN