2010. május 4.

DIJAT KAPTAM

Egy kedves olvasomtol .Oszinten meglepett.Ezuton is koszonom, s probalok eleget tenni keresenek, habar nincs hangsulyozva mi is az a 7 dolog amit elaruljunk magunkrol,megprobalom 7 pontba suriteni ami leginkabb jellemez(tudtom szerint):
1.Minden tulzas nelkul egesz nap gondolataim Megvaltom korul forognak

2.Ugyanakkor napjaim csaladom szolgalataban telnek

3.E ket dologban nagy gyonyorusegem lelem

4.Ha nem gyotorne neha a faradsag meg fajdalmak, tokeletes lenne

5.Szinte egyetlen este sem megyek ugy lefekudni hogy azt mondjam:elvegeztem mara minden dolgomat

6.Szeretnek tobb idot tolteni kozossegben Urammal

7.Ez meg nem lett nyilvanossagra hozva:Jon a hatodik unokam!


Most pedig a jatekszabalyok:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Ime a 7 baratnom akinek elkuldom:


Van ennel tobb baratnom is aki megerdemli de kik eppen frissen irtak azokat dijaztam.


11 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Gratulálok.

iri írta...

Sajnalom hogy hiba tortent a linkelesnel s Johanna blogja helyett a Martae szalad be.
Itt a link: http://halasz-johanna.blogspot.com/2010/05/mindig-soha.html

iri írta...

Koszonom PI! Jo a megfigyelokepesseged!

Módi Noémi írta...

Köszönöm! Válaszolni fogok!

Borzási A. Kriszta írta...

Örülök veled, Iri! A jó hírnek:)

iri írta...

Koszonom Kriszta!

Maresz írta...

Gratulálok a dijhoz! És boldog unoka-várást:).

Kiss Judit írta...

köszönöm Iri, hogy rém is gondoltál.

márta írta...

Köszönöm szépen. És én is gartulálok!

Budai Evódia írta...

köszönöm, iri. legjobban azt, hogy barátnőd lettem.

iri írta...

en is orvendek ennek!