2010. május 5.

BIBLIATANULMANY(27) ISTEN MUNKARA HIV

Ket fontos tudnivalo azzal kapcsolatban, hogy Isten bevon munkajaba:

1.Isten beszel mielott terveit veghezviszi.

A pillanat mikor Isten felfedi hogy mit cselekszik, ugyanaz azzal a pillanattal mikor felelned kell hivasara.O akkor beszel mikor terve megvalositasa kovetkezik.Ezt a tenyt az egesz Biblia bizonyitja.
Viszont jo megjegyezni hogy e munkalat befejezteig sok ido is eltelhet.
Abraham fia Isten igeretetele utan 25 evre szuletett.
Ennek ellenere szukseges azonnal valaszolni Isten hivasara.
Ekkor kell hozzakezdeni az alkalmazkodashoz.Teljes eletviteled megvaltozhathat.
Lehet hogy elokeszuletekre van szukseg reszedrol.

2.Amit Isten elkezd azt veghez is visz.

Ezsaias bizonyitja ezt a tenyt:
nem csak szóltam, ki is viszem, elvégezem, meg is cselekszem!46:11b
Úgy lészen, mint elgondolám, úgy megy véghez, mint elvégezém: ........ Mert a seregek Ura végezte, és ki teszi azt erőtelenné? Az ő keze fel van emelve; ki fordítja el azt?14:24,27
Isten felhivja nepe figyelmet arra hogy amit O kijelentett azt veghez is viszi.

. Áldott legyen az Úr, a ki nyugodalmat adott az ő népének, az Izráelnek, minden ő beszéde szerint, csak egy beszéde is hiábavaló nem volt minden ő jó beszédei közül, a melyeket szólott Mózes, az ő szolgája által.
1Kiraly8:56

Meg lévén győződve arról, hogy a ki elkezdette bennetek a jó dolgot, elvégezi a Krisztus Jézusnak napjáig:
Filipi 1:6

Isten maga a biztositek arra hogy tervet veghezviszi!
Ennek hatalmas jelentosege van minden hivo s gyulekezet szamara.Mikor Istenhez jovunk tudomast szerezni arrol hogy mit is ohalyt Isten cselekedni ott ahol vagyunk, bizonyosak lehetunk afelol hogy Isten elvegzi amit elkezdett.
Meg vagyunk-e gyozodve afelol hogy amit Isten elkezd be is fejezi?

Azonban:
Vigyaznunk kell arra hogy mikent ertjuk meg Istent!
Ennek az alapja mindig a Szentiras kell legyen!
A tortenelem bebizonyitotta hogy sokan voltak akik kijelentest tettek mint Istentol jovot, de amely nem teljesedett be.Nem tamaszkodhatsz az ilyen fajta tapasztalatokra Istennek tulajdonitvan.

Prófétát támasztok nékik az ő atyjokfiai közül, olyat mint te, és az én ígéimet adom annak szájába, és megmond nékik mindent, a mit parancsolok néki.
19. És ha valaki nem hallgat az én ígéimre, a melyeket az én nevemben szól, én megkeresem azon!
20. De az a próféta, a ki olyat mer szólani az én nevemben, a mit én nem parancsoltam néki szólani, és a ki idegen istenek nevében szól: haljon meg az a próféta
. V Mozes 18:18-22
Mert nem lesz többé semmi hiábavaló látás és hizelgő jövendölgetés Izráel házának közepette.
25. Mert én szólok, az Úr; s a mely szót szólok, meglészen, nem halad tovább
.Ezekiel 12:24-25




3 megjegyzés:

Adona írta...

köszönöm ezeket a gondolatokat!

Anna Isten oltalmában írta...

Kedves Iri.Már rég készülök irni neked egy köszönőlevelet.Remélem sikerül mihamarabb.Sokkal tartozom neked és az Úrnak éretted.

iri írta...

Oh Anna , olyan kedves vagy,de elvallalom a rizikot is hogy ellentmondjak.Inkabb az Urnak.Nekem kegyelem s megtiszteltetes volt!S nem tulzok.Imadkozz hogy ott legyek a Hargitan!