2010. május 8.

MI IS EZ A DIJ

Ezt mar Monitol kaptam de ;lattam egyet Martanal is,de ott nem eppen vagyok biztos,mert nem nyilott a link es a nev is "n" betu hianyos.Ez ugye nem problema,Marta olyan kedves hogy 9-re valtoztatta a 7-et,es hat igaza is van mert nemcsak heten erdemlik az en olvasoim kozul is hanem MIND.Azert is irtam ezt a bejgyzest ,hogy kifejezzem oromom, hogy mindenki kapott(remelem, nem eppen vizsgaltam at aprolekosan)
Mikor lattam milyen dij ozon robbant be a blogvilagba,arra gondoltam nehogy felhiguljon az erteke.
Persze ez lehet ellentmond az elobbi kijelentesemnek de csak elso latasra.Mert ugy van MIND megerdemlik olvasoim-szerkesztoim(bejegyzes szerkesztok),viszont ha valami tul gyakori hat banalisan megszokotta valik.Na dehat a SZERETET is (hirtelen ez jutott eszembe) olyan mindennapos s megis minel tobbet jaratjak annal jobban fenylik!
Ez a dij is mar annyikat megjart mire ujbol hozzam kerult s nezzetek csak jobban meg, sokkal inkabb fenylik mint az elso!Nem igy van?
Hat akkor nezzetek meg lelki szemeitekkel.Rajta van minden DRAGA BARATNOM szereto szeme, atsimogatta kigondolta, ragondolt arra aki kuldte, akinek ujbol kuldi,onvizsgalatot tartott.Na nehogy azt gondoljatok hogy ennyi jelzovel illetem a dijat!
Nem semmiesetre, ez a sok jelzo azt illeti meg aki szemevel "megfogta"(ha mar minden virtualis elmegy egy ilyen metafora is)
Hat ennyit a dijrol , most pedig jarna 7x 2 dolog rolam de csak egyet irok.
1. Nagyon tetszett az este Zilahon Merenyi Zoltan eloadasa

Ez pedig raadas a dijra
kep innen

3 megjegyzés:

Borzási Márta írta...

kijavítottam a nevedet, s most már a link is működik férjem jóvoltából:) Puszi, s már naaagyon várom a találkozást!

iri írta...

Koszonom, en is nagyon varom!

Névtelen írta...

nekem is nagyon tettszett a zilahi adas. Az Ur aldja meg minden egyes fiatalt es haziakat es mindenkit aki reszt vett ott!!! Johanna.