2010. február 16.

ELEGGE MARATON ELETEM

Az elmult napokban,s az elkovetkezokben,ugyanis szombaton az Ur segitsegevel utazunk.Azt hiszem mar emlitettem hogy kb. egy honapig Olteniaban leszek unokaim mellett.Valahogy az az erzesem hogy talan onnan majd tobbet jelentkezhetem.Most egyelore elegge foglalt voltam,csak eppen be-be neztem, de amugy is csokkentettem a gepnel eltoltott idomet,nem mintha nem lenne, mert most telen itt falun tobb ido jut mindenre.Viszont mielott felretettem volna magam nehany napra annyira szerettem a gep mellett valo ulest,hogy attol tartottam nemikepp fuggosegbe kerultem.Jol fogott ez a szunet mert bizonyithattam, s orvendek hogy nem okozott kulonosebb problemat.
Valamit amit meglepetesnek szantam most nyilvanossa teszek(mivel mar azt hiszem 3-nal tobben tudjak) feliratkoztam a tavaszi Hargitai Csendesnapokra.Izgatottan varom mert ha az Ur is megengedi sok kedves blogbaratommal is talalkozni fogok,meg sok aldott testveremmel az Urban.
Orvendek hogy ilyen draga barataim vannak!

5 megjegyzés:

Maresz írta...

Isten oltalmát kivánom az útra és az unokáiddal töltött időre. Éppen ma mondta a férjem, hogy teológus korában járt nálatok Borzási testvérrel. Emlékszik rád és a férjedre is. Ha tudtam volna, még hamarabb meséltem volna neki a blogodról:). Az Úr legyen veletek!

iri írta...

Orvendek,ennek a hirnek de sajnalom hogy en mar nem emlekszem.Egy ev folyaman tobben is jartak nalunk akkor.Koszonom jokivansagod.S halat adok az Urnak hogy testverek vagyunk.

Mike Adina írta...

Nagyon-nagyon örvendek, hogy elárultad a titkodat! A jakabi feltételek mellett, TALÁLKOZUUUUNK!!!

iri írta...

Amen!

Kiss Judit írta...

ennek örülök, megismerlek személyesen is. Várunk szeretettel.