2010. február 25.

AZERT MEGISCSAK RITKABBAN


Fogok irni,mert kissebb nagyobb problemam van ezzel a geppel, hol beenged hol nem az iranyitopulthoz.Van ugy hogy megjegyzest sem enged irni, de annak orvendek hogy olvasni olvashatlak.

Az unokaimmal kulonosebb problemam nincs,jol kijovunk egymassal.Azt hiszem hogy erettebbek vagyunk mint a tavaly.Bizonyara.

Most mar en is atelem a pizsamaosztast ,kissebb nagyobb nyoszogatassal.

Azt nem ertem hogy nem esnek csak ugy bele az agyba,hanem inkabb le sem fekudnenek.Hova lettek az almos gyerekek?!

Oh es azt is megjegyeznem hogy az en alvasom annal inkabb jobb, sokkal jobb minosegu mint otthon volt,egeszen jol atalszom az ejszakat.Az oka .......?

Az elmult vasarnap aldott egyuttletben volt reszem a gyulekezetben.Foleg hogy az Ur beszelt.Szivemhez szolt.Az utobbi idoben mikozben imadkoztam megteresekert ereztem hogy mintha egy fal allna elottem mint akadaly, s ketelyeket ebresztett szivemben.Vannak olyan szemelyek akikert mar nagyon regota kozben jarok, s oly nagyon vagytam-vagyok arra hogy ebredest lassak.S mivel ez elmaradt megrenditette bizodalmam.Most pedig az Ige igy szolt hozzam a Janos 5:17-el

"Jezus pedig felele nekik:Az en Atyam mind ez idaig munkalkodik,en is munkalkodom."

Nagy orom toltotte el szivem s ereztem hogy ledolt a fal,eltunt az akadaly,mert meg akkor is ha nem latom az eredmenyt(meg) az Ur munkalkodik.


Holnap azt hiszem kepviselofankot keszitunk!



4 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

Iri, úgy várom, hogy egyszer találkozzunk!

iri írta...

En hiszem hogy meglesz

meli es csaba írta...

hat.... a kepviselo fankrol az jut eszembe, hogy az volt a legmenosebb suti, ha valahol sutivel kinaltak mas gyulekezetben...egy biztos NAAAAGYON FIIIINOOOOM... es sok turelmet kivanok ehez a "mai nemzedekhez"... Csaba

Névtelen írta...

Thanks for the erdekes informacio