2010. január 1.

ENGEDJETEK MEG HOGY FELKOSZONTSEM MAGAM!


Hogy miert? Mert eppen ma van a bloggom evforduloja.

Mit is tehetnek most?Eltessem ,mit ,kit?Magam?A blogom?

Ez semmikeppen sem!Mi lenne blogom olvasoim nelkul? Egy monolog!En mondom ,en hallom!Pedig nem ezt akartam,mert akkor nem tettem volna nyilvanossa!Nem?Ez igy van!Es igy is van jol!

Nem attol gazdagodtam en (kiveve a bibliatanulmanyokat) amit bejegyeztem,hanem amit ti megjegyeztetek.Ez gazdagitotta blognapjaimat.

Es ilyenforman nyugodtan mondhatom:

ISTEN ELTESSE MINDEN KEDVES OLVASOMAT!

Blogom egy eves evforduloja alkalmaval!


Na meg mit tehetnek ilyenkor? Felmerest!Nem?

Hat erre eppen semmi kedvem sincs!Miert?

Mert ket hibat kovethetnek el:hogy elfogult legyek s magam tulertekeljem,

vagy:

Nagy (al)szerenyen kijelentsem:hat lehetett volna tobbet is jobbat is.......

Akkor inkabb elhagyom a felmerest.(Ha akarjatok megtehetitek ti....de csak titokban)


A masik amit tehetek ,az hogy igereteket tegyek az Uj evre! De ezt sem teszem !Ha nem tudom megtartani?

Akkor inkabb igyekszem,amennyi rajtam all ,igyekszem megtenni.


Viszont azt megtehetem,hogy felmerjem mit is jelentett szamomra ez az egy ev blogvilag.

Mint mar mondtam gazdagodtam elmenyekben.Annyi kedves blogbaratnore(ha virtualisan is) tettem szert.Ami leginkabb sokat jelentett nekem hogy olyan oszinte hangot utottetek meg.

Sokat jelentett szamomra az itt folytatott bibliatanulmany(Harc az oriasokkal)

Sok uj recepttel gazdagodtam,jotanacsokkal,s ami leginkabb tetszett sokat tanultam a nalam joval fiatalabbaktol.Mit jelent ez?Mi mast mint hogy a jovo" jokezekben" van.

Nem fogok neveket irni mert az egeszet ugysem irhatom le s nem tudnek senkit kihagyni!


Ajandekot is kaptam(a postas hozta),mit ujbol koszonok.

Dijakat is kaptam amit ujbol koszonok.Nem tudom mennyire volt az en erdemem,de hogy a kedvessegetek jele volt, az biztos.

Olyan Igeket meg igemagyarazatokat is kaptam ami mindenkepp erositett hitemben.Ezert halas vagyok az Urnak.Egyebkent minden itt leirtert az Urnak vagyok halas.

Az hogy alkalmam volt elo kozvetiteseken reszt venni ,betekintest nyerhettem csaladjaitokba, ami meginkabb kozelebb hozott egymashoz.Ugye minel inkabb ismersz valamit(kit) annal inkabb ragaszkodsz hozza.

Amit viszont sajnalok az volt hogy egyes helyeken meg kellett szakitsam rendszeres olvasoi szerepem.

Ennek ket oka volt.

Ahanyszor bementem a gepem azonnal sokszorositott s ki kellett kapcsoljam.

A masik ok pedig az volt hogy olyan berkekbe vitt ahonnan aztan rohannom kellett mert gonosz tanitasokat tartalmazott.S meg kellett szakitsam meg ha nem is az illeto volt de kapcsolatot tartott ezzel a vilaggal.

Hat ennyi lenne egyszuszra.


Lehet kicsit szunetelek,talan alkalomadtan meg irogatok, mert holnap ujbol elutazom,gyermekeimhez.Legalabb egy hetig odaleszek.Ha idom lesz meg benezek.

9 megjegyzés:

sedith írta...

Iri, szíven ütött az a mondatod: a jövő jó kezekben van! Nem is képzeled, mennyire meglepődtem ezen, mennyire meghatódtam és mennyire hálás vagyok érte. Olyan jó volt olvasni, mert azt jelenti, hogy mégiscsak jó, amit mi is csinálunk. Emlékszem, régeb állandóan jöttek az öregek a "bezzeg a mi időnkben"- szövegekkel és valahogy az volt az érzésem mindig, hoyg azt akarták mondani: ti semmire sem vagytok jók. Persze, tudom, hogy más a világ most és sok mindenben elromlott pár évtizeddel ezelőtthöz képest, de ma is megvannak a jó emberek, a mostani mindennapokban is megtalálható a szép, a jó, az értékes.
És örülök, hogy Te ez ugyanígy látod!:)
Puszillak és kellemes időtöltést gyerekeidnél!:)

sedith írta...

És természetesen, Isten éltesse a blogodat!:) Én elfeledkeztem az enyémnek az első szülinapjáról.:P

iri írta...

Koszonom Edith!Az ilyen oszinte megjegyzesek adnak ertelmet itteni munkanknak.

Névtelen írta...

Ez a bejegyzes nagyon tetszik nekem, en is keszulok egy meglepetessel neked, valami dijal, s egyben egy talalos kerdes is lesz, hogy miert pont neked. A tobbiek gondolkozhatnak rajta:)Kivanok aldott bekes boldog uj evet neked es kedves csaladod reszere. Szeretettel Johanna.

Borzási Márta írta...

BÚÉK Irénke!
Menj csak nyugodtan a fiaidhoz! Aztán készíts sok képet róluk, kérlek szépen. És utánna majd ide is töltsd fel, hogy mi is láthassuk őket. Köszi előre is. Üdvözlöm Raul és Alit, és kedves családjaikat!

Csillagos írta...

Drága Iri, sokat jelent a blogod számomra, főleg azért, mert minden mondatán át egy Istenben élő, Urat szerető ember köszönt rám. Ezt köszönöm!!!

helga_dombi írta...

Én is szeretném felköszönteni a blogot:) meg a blogírót! Sok erőt az újévre az írásra, hogy épülni tudjunk általa, mi, fiatalabbak is:) Jó, hogy van kitől, kiktől tanuljunk:) Áldás egy fiatal számára az idősebb példakép!

Jade írta...

En is koszontelek 1. blogevfordulodon, tartson meg az Ur sokaig szamunkra, javunkra!
Aldott, Boldog Uj Evet kivanok Neked es az egesz csaladodnak!

Módi Noémi írta...

Kedves Iri! Én is nagyon örvendek, hogy rám talált még a yahoo-n.
S köszöntöm én is főként a blogírót ezen az évfordulón, örvendek, hogy olvashatom s épülésemre válik...:)
Kívánom a továbbiakban Isten gazdag áldásait és jó időtöltést a gyerekeknél.