2010. január 25.

AMI FELTUNT NEKEM AZ UTOBBI IDOBEN

H ogy mar eleg regen nem volt semmifele korkerdes,talalos kerdes,dijazas itt a mi berkeinkben.A szomszedeknal meg korbejart egy -mas de nalunk csend volt.S akkor jott egy otlet!Hadd razzam fel egy kicsit a kedelyeket(csak ugy mondom mert bizonyara mindenki jo kedveben van)
Ha mar volt otlet munkahoz kezdtem,buvarkodtam,egesz kutato munkat vegeztem,szurkoltam hogy mi is lesz az eredmeny, s befejeztem.Most mar csak a dijakat kell megvalogassam, s a gyoztest hivatalosan is bejelenteni.
Addig is mit gondoltok melyik az a kriterium ami szerint az osztalyozas tortenik olvasoim koreben?!

5 megjegyzés:

Jade írta...

Tetszik, hogy mindig elohozakodsz valami joval.
Kaptam odaat nehany dijat, meg korkerdest, de meg nem volt idom valaszolni rajuk. Athozom mindet hozzad, szabad?

iri írta...

Nem zavar!

Tündi Daika írta...

Azlesz a kritérium, hogy ki irt a legtobb megjegyzést???

iri írta...

Tunde ugy latszik szamodra is kell egy dijrol gondoskodnom!Bravo!

OLGA írta...

Tetszik,hogy igy buzditod a társaságot a jóra,szeretnék én is csatlakozni hozzád!