2010. szeptember 27.

NEM TUDOM HA EMLITETTEM

Hogy itt ahol jelenleg lakunk, nincs gyulekezetem.Neha, neha bejartam Gyulafehervarra, de eleg korulmenyes volt ez szamomra  s igy a legtobb alkalommal itthon maradtam online kovetve gyulekezeti osszejoveteleket.
Igaz hogy ez nem elegitette ki a testverekkel valo kozossegi vagyat, de elfogadtam ezt a lehetoseget is.E honap elejen Fehervaron voltam s odarekedtem mert nem volt mivel hazajonnom.Keso delutan valaki  felajanlotta hogy felutjara elvisz kocsijaval(tortenetesen ott lakott) ahol aztan bevarhatom valami jarmunek a jovetelet.Elfogadtam s elmentem vele , mikor leszalltam szolott hogy mehetnek veluk a gyulekezetbe ami eppen akkor kezdodott.Ugyhogy valaszthattam, bemegyek vagy varok, azt sem tudom mire s mennyit, ugyhogy az elsot valasztottam.
Nagy volt az orom szamomra mikor sokismeros testverrel talalkoztam s aldott masfel orat tolthettem veluk az Ige mellett.Mikor pedig vege lett volt buszom azonnal haza.
Akkor mindjart elhataroztam hogy ide fogok vasarnap delutanonkent jarni mert pontosan a kezdesre hoz el a busz s vegere fordulhatok is vissza.Ez egy olyan 10 km.Nem sok.
A tegnap pedig egy ujabb lehetoseg adodott hogy egy masik faluba , ez mar 4 km-re van reggeli osszejovetelre is elmehessek.Megorvendtek a testvernok mert nincsenek sokan s minden ujabb batoritas latogatas , osztonzeskent hat.Ami elegge fajdalmas falvainkban hogy kezdenek kihallni a gyulekezetek.Nincs fiatal.Itt is csak idos koruak vannak s csakis nok.Ez bizony szomoru, es egy jo imatema.Egyuttal misszios lelkuletu szivemet is kielegitettem ezekkel a latogatasokkal.Ugyhogy egyelore meg van oldva hiteletem gyulekezetben valo gyakorlasa.Hogy meddig, ezt az Ur tudja, mert ezeket a lehetosegeket is O adta.
Lehet hogy nehanyatoknak kisse furcsan hangzik mindez,dehat igy van.Megteresem ota eleg nehez nekem veszteg ulni mert tudom hogy az Ur nem fogyasztasra hanem szolgalatra hivott, s amennyire csak tudom igyekszem betolteni ezt a hivatasom.

7 megjegyzés:

Emese írta...

Pont tegnap volt róla szó a gyülekezetünkben, hogy hány helyen vannak csak idősek és azok is kevesen és mennyire fontos, hogy imádkozzanak azért, hogy az Úr gyarapítsa meg őket. A vendég prédikátorunk is egy ilyen kis gyülekezetből jött, ( fiatal) ahol már igencsak megfogyatkozott a gyülekezet és most van gyarapodóban az Úr munkájával és mindez köszönhető az idősek imádságának is! Légy bátorításul e helyeken az Úr imádságokra vár, hogy növelje gyülekeztét!

iri írta...

Ugy van Emese, nagyon sok ilyen "oreg" gyulekezet van korulottunk is, ezert vagyok halas az Urnak hogy szolgalhatok ilyenkeppen!

Abigél írta...

Nagyon örülök hogy találtál helyet ahova járj.Mert igen,fontos a testvéri közösség,a gyülekezet.És a szolgálat.Én is úgy vagyok vele hogy nem csak fogyasztani kell.Egy idő után adni is meg kell tanulni.

iri írta...

Ugy van Abigel,ajandekainkat kamatoztatni kell!Van-e ennel szebb!

Anikó írta...

Hat eddig is azok a testvernok kozze tartoztal akikra felnezhettem,orommel olvastam bejegyzeseidet.De most megszegyenultem mert ugy erzem hogy nem adok eleg halat az Urnak hogy engem ide helyezett 5 percre az imahaztol.Aldjon meg tovabbra is az Ur es hasznaljon tovabbra az O draga munkajaban.

iri írta...

Koszonom!

Gogyan Eva írta...

Isten aldjon es erositsen,hogy jelenleteddel erosidzsd a ket gyulekezetet.Igy igaz imadkozzunk megtero lelkekert,hogy Isten orszaga novekedjen,szaporodjon meg sok megtert lelekkel.