2010. szeptember 22.

HOGY EPPEN MIN IS ELMELKEDEM?


Irjam vagy ne irjam?Ami eppen foglakoztat.S akkor megjott a valasz.Espedig a 90-ik olvasommal.Ha mar bejott s udvozolnom kell akkor irok arrol is ami eppen foglalkoztat,espedig a 89-ik olvasom .Aki nem mas mint brigex.De kicsoda brigex?Hat nem tudom.De mivel bejott hozzam szeretettel udvozlom.Az mar egeszen mas hogy nem felel koszontesemre mivel sehol sem lelheto fel valamifele adat rola.S meg vannak jonehanyan, nem is sorolom most mert csak annyit irhatnek roluk hogy :nem tudom, nem ismerem.Van olyan is aki bejon ,s azert neha szol egy par szot s igy tudomast szerzek roluk.Van aki teljesen idegen nyelven beszel, en nem ertem, viszont azt sem ertem mikent ert o engem.
Gondolom hogy veletek is megtortenik ugyanez.
Na most mar a 90-ik olvasom az eppen Hanga meg a kezdetektol ismerem, elmondhatom hogy nagyon kedves szamomra ez a blog csak azt sajnalom hogy masik ket blogja nem nyitott.Meg orvendek hogy a Tahiblog ujbol megjelent mert tobbszor is hianyoltam s gondoltam ra,
Ugyhogy szeretettel koszontom.Orvendek hogy ujbol itt vagy!
A virag a tied!
Szoval ezeken elmelkedem.Vannak nektek is ilyen gondjaitok?

6 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

de drága vagy, iri. te mindenkire gondolsz...

iri írta...

S kulonoskeppen rad!

Anna írta...

Iri, ha valaki valamit nagyon el akar olvasni akkor a google fordító segítségével olvas. Pl. így olvasnak engem is Ausztráliából (és BOrzási Mártát is egy közös ismerősünk).
Én is így olvasok el kézimunkaleírásokat portugál meg más oldalakon amiknek a nyelvét nem ismerem. Igaz, ez kissé nyersfordítás és nem mindig érthető, de legtöbbször igen.
DE én magyarul olvaslak téged. Milyen jó!

iri írta...

Hala az Urnak!

Brigi írta...

En lennek Brigex:) szerintem ismersz:)

iri írta...

Hat Brigi draga persze hogy ismerlek s egyszer gondoltam is erre, a fenykepezogep miatt,de miutan rakattintottam nem vezetett el a blogodhoz!Hat akkor megerte a bejegyzest.Koszontelek s nagyon szeretlek!