2010. szeptember 4.

HAROM NAPJA

Hogy itt nyugoskodok ezzel a kiujult bronhitisszel gyerekeimnel.Csutortok ,penteken kissebbik fiamnal szalltam meg, ahol bizony harom kisgyerek mellett s egesz csapat szebeni testver mellett nem volt konnyu betegeskedni.A kedves testverek azert jottek hogy az alapot (placa de baza) ontsek az Alexe udvaran epulo imahaznak.A lanyok pedig a konyhan szorgoskodtak, delutan pedig az utcabeli gyerekekkel foglalkoztak.
Pentek es ma este pedig evanghelizacios estet tartottak a helyseg kulturhazaban.Kerjuk a mennyei Atyat hogy gyumolcsoztesse munkajukat.
A mai napot itt toltottem Rauleknal`.Egy delelottott felig meddig ataludtam , miutan egesz ejszaka kohogtem,delutan pedig itt sem szabadultam egy jo adag gogos paprika eltevesetol.Mit tegyek ha az enyem jobban izlik nekik.
Az Ur segitsegevel holnap vagy , hetfon indulok haza.

3 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Iri draga nagyon sajnallak,hogy az egeszsegi alapotod nem valami jo.Imadkozom en is,hogy az Ur Jezus gyogyitson meg.Nem konnyu enyi faraszto het utan meg betegeskedni is
Es a leg nehezebb,ha meg nincs is othon az ember.
;Iata,ii voi da vindecare,si sanatate,ii voi vindeca si le voi deschide un izvor bogat in pace si credinciosie.;
Ieremia;33;6
A miszio munkatokon pedig legyen Istenunk aldasa.

iri írta...

Koszonom, mikor ezt olvasom mar eppen hazaerkeztem.

Abigél írta...

jó lenne egy egész napot ágyban töltened,hogy regenerálódj.próbáld meg-ha lehet.Isten áldása legyen az evangélizációs munkátokon.